Στα 48.061.529 ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών για το 2016 έναντι των 50.881.605 ευρώ του 2015, σημειώνοντας μείωση 5,54% υπογραμμίζει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, ανακάμπτοντας σημαντικά από τις ιδιαίτερα αρνητικές εξελίξεις του 1ου εξαμήνου.

Κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του 2016 υπήρξαν 32 συνεχόμενες ημέρες απεργίας και επιπλέον 4 εβδομάδες αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες, λόγω την ιδιωτικοποίησης της εταιρίας. Επίσης, επί 67 ημέρες παρέμεινε κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά χύδην και γενικού φορτίου, ενώ για 20 ημέρες περίπου παρέμεινε κλειστή η οδική σύνδεση προς τη Βουλγαρία αποκλείοντας τη μεταφορά containers.

Παράλληλα, σημειώθηκε μείωση 2,11%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που ανήλθαν σε 344.316 TEUs.Η διακίνηση στο συμβατικό φορτίο, παρουσίασε πτώση 17,93% που οφείλεται εκτός των προαναφερόμενων δυσμενών γεγονότων, στη μείωση της δραστηριότητας ενός σημαντικού πελάτη ξηρού χύδην φορτίου.Tα έσοδα από την εκμετάλλευση χώρων αυξήθηκαν κατά 16,80% λόγω της συστηματικής προσπάθειας αξιοποίησης των χώρων.

Η εταιρία συνέχισε την πολιτική περιορισμού του λειτουργικού κόστους, καταγράφοντας μείωση 2,48% σε σχέση με το 2015.Σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 29,69% των επενδυμένων διαθεσίμων το 2016, από 55.199.321 ευρώ σε 71.586.788 ευρώ.

Η εταιρία εξακολουθεί και το 2016 να διατηρεί υψηλούς δείκτες κερδοφορίας:

Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 22.171.088 ευρώ, με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 46,13%.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 23.877.735 ευρώ, με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 49,68%.

Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 21.081.797 ευρώ με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 43,86%, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 14.084.474 ευρώ με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 29,31%.

Η εταιρία διατηρεί ισχυρή ρευστότητα με μηδενικό δανεισμό.