Το ολοκληρωµένο στρατηγικό σχέδιο της Στερεάς Ελλάδας για τον τουρισµό παρουσίασε ο Σύνδεσµος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων σε ειδική εκδήλωση που πραγµατοποιήθηκε στη Χαλκίδα

Το εν λόγω σχέδιο είναι αποτέλεσµα της συνεργασίας που έχει αναπτύξει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας µε τον Σύνδεσµο, προκειµένου να προχωρήσει στη µεθοδική, συνολική και οργανωµένη προώθηση του τουρισµού. Αποτελεί δε ένα πρακτικό εργαλείο στη διάθεση της Περιφερειακής Αρχής, αλλά και της κοινωνίας της, το οποίο δε στέκεται στη θεωρία, αλλά µπορεί να βρει άµεσα εφαρµογή τόσο από την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και από τον επιχειρηµατικό κόσµο της περιοχής. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης.

Ο κ. Μπακογιάννης, αφού ευχαρίστησε τόσο τον ΣΕΤΕ, όσο και τη Μarketing Greece για τη συνεργασία που έχουν αναπτύξει έως σήµερα µε την Περιφέρεια, κατά τη διάρκεια της οµιλίας του, έθεσε ως βασική προτεραιότητα της Περιφερειακής Αρχής την ανάπτυξη του τουρισµού και την αξιοποίηση του πλούσιου και δυναµικού τουριστικού προϊόντος της Στερεάς. «Η Στερεά Ελλάδα έχει πολλούς κρυµµένους θησαυρούς τους οποίους πρέπει να αναδείξουµε» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ µιλώντας για τη συνεργασία µε τον ΣΕΤΕ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην επιτυχή λειτουργία του πρώτου Περιφερειακού Γραφείου του ΣΕΤΕ στην Ελλάδα, το οποίο φιλοξενείται στο κτίριο της Περιφέρειας, στη Λαµία, ενισχύοντας το έργο της Περιφέρειας και των επαγγελµατιών του τουρισµού στη Στερεά Ελλάδα. «Είµαι χαρούµενος που σήµερα παραλαµβάνουµε ένα πλήρες στρατηγικό σχέδιο, έναν οδικό χάρτη για τον τουρισµό µας» δήλωσε ο Περιφερειάρχης, ο οποίος επισήµανε ότι µε την τεχνογνωσία του ΣΕΤΕ, τη συνεργασία των δήµων, τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρουν οι επαγγελµατίες της Στερεάς Ελλάδας, αλλά και µε τη στήριξη της Περιφέρειας, ολόκληρη η περιοχή µπορεί και πρέπει να έχει οφέλη που θα αναβαθµίσουν τη ζωή κάθε κατοίκου.

Από την πλευρά του, ο ΣΕΤΕ, µέσω του προέδρου του, κ. Ανδρέα Ανδρεάδη, τόνισε την υποδειγµατική υποστήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στη δηµιουργία του πρώτου Περιφερειακού Γραφείου στην Ελλάδα, αλλά και την άψογη συνεργασία που αναπτύχθηκε µεταξύ των δύο φορέων, η οποία, σε µόλις πέντε µήνες, κατάφερε να αποδώσει ένα ολοκληρωµένο marketing plan για την Περιφέρεια.