Οι τρέχουσες επιχειρηματικές τάσεις, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence), του Machine Learning καθώς και του Costumer Experience, απασχόλησαν μεταξύ άλλων το 4ο ετήσιο συνέδριο του ομίλου tripsta (travelplanet24, airtickets & tripsta).

Σκοπός της εκδήλωσης -με κεντρικό μήνυμα “Shaping our Future – it starts with us”- ήταν όπως κάθε χρόνο, να ενισχύσει τη σημασία της καινοτομίας και της συνεχούς εκπαίδευσης στον εργασιακό χώρο.

Επιπλέον, συζητήθηκαν οι πλέον δημοφιλείς μέθοδοι του “Doodle Revolution” και η σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Οι συμμετέχοντες ήταν οι υπάλληλοι της tripsta, σημαντικοί στρατηγικοί συνεργάτες καθώς και ένας σημαντικός αριθμός φοιτητών.

Οι ομιλητές ανέπτυξαν θέματα γύρω από την ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών της αγοράς αλλά και το πώς οι άνθρωποι θα πρέπει να αναπτύσσονται συνεχώς σε προσωπικό επίπεδο προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους.

Οι external ομιλητές του συνεδρίου κατά σειρά παρουσίασης ήταν, ο Charles Van Commenee (Performance Manager on The Netherlands National Olympic Committee), o Dr. Benjamin N. Passow (Engineer and Lecturer, Computational Intelligence & Robotics), oι Μανώλης Ηλιόπουλος & η Νάντια Στασινού (Founders of Imaginary Rooms), οι Jan-Paul Ephithite (Senior Product Manager – Open Platform, Travelport) και ο Παναγιώτης Τραπάτσας (Senior

Data Operation Engineer at tripsta SA), o Δημήτρης Κόσσυφας (Sector Lead for Travel, M&E and Tech – Google Greece, Cyprus and Malta) και τέλος ο Κοσταπάνος Μηλιαρέσης (Co-Founder and Managing Director at Ethelon).

Internal ομιλητές ήταν ο Ιωάννης Βουργίδης (Lead BI Engineer, tripsta), οι Egkor Tektonidis & Andrei Varzari (Management Trainees, tripsta) και τέλος η Μυρτώ Καμενοπούλου (Agile Coach, tripsta).

O Philipp Brinkmann, CEO της tripsta δήλωσε σχετικά: «Καταλαβαίνουμε ότι το μέλλον της αγοράς θα είναι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε ήδη, λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στην τεχνολογία.

Η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία φυσικά, δεν αποτελεί εξαίρεση.

Σκοπός της tripsta είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε προσαρμόσιμοι, ευέλικτοι και έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας με κάθε νέο τρόπο.

Τέτοιου είδους εκδηλώσεις όπως το Insider Lab χρησιμεύουν προκειμένου να συζητιούνται όλες αυτές οι εξελισσόμενες τάσεις με τους υπαλλήλους μας, καθώς είναι η πρώτη προτεραιότητα για εμάς».

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπό την ευγενική χορηγία των εταιρειών Travelport, Singapore Αirlines & St. George Lycabettus Hotel.