H Customer Alliance παρέχει νέους αριθμούς και πληροφορίες βάσει για το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Για να εξετάσει τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στη βιομηχανία φιλοξενίας προκειμένου να κάνει υποθέσεις για ανάκαμψη της αγοράς, ο πάροχος λογισμικού B2B ανέλυσε περίπου 18,6 εκατομμύρια διαδικτυακές κριτικές ξενοδοχείων σε 16 μητροπόλεις στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, και τις συνέκριναν με το προηγούμενο έτος.

Επιπλέον, η Customer Alliance αξιολόγησε τα δεδομένα του widget της για να αναλύσει την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους ξενοδοχείων στην Ευρώπη. Το widget χρησιμοποιείται από τα ξενοδοχεία για να εμφανίσει τη μέση βαθμολογία κριτικής σε όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου και να μετατρέψει περισσότερες απευθείας κρατήσεις.

Η Σαγκάη στην κορυφή, η Νέα Υόρκη στο κάτω μέρος της λίστας

Σε παγκόσμια σύγκριση, η Σαγκάη παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση στις κριτικές με -55% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σε γενικές γραμμές, ο όγκος κριτικών στη Σαγκάη και το Χονγκ Κονγκ αυξάνεται, αλλά εξακολουθεί να είναι κάτω από τα επίπεδα του 2019. Ο όγκος των κριτικών στη Νέα Υόρκη είναι -95%, ο χαμηλότερος μεταξύ των μεγάλων παγκόσμιων πόλεων.

Το Βερολίνο παρουσιάζει τον υψηλότερο όγκο κριτικών στην Ευρώπη, ενώ το Λονδίνο βρίσκεται στο τέλος

Ο όγκος κριτικών στο Βερολίνο είναι υψηλότερος από ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Στην ημερολογιακή εβδομάδα 25, το Βερολίνο ήταν 75% κάτω από τα επίπεδα του 2019, ακολουθούμενο από τη Μόσχα με μείον 80%. Ερχόμενο στο χαμηλότερο σημείο της ευρωπαϊκής σύγκρισης είναι το Λονδίνο με όγκο αξιολογήσεων περίπου 98% τις τελευταίες 10 εβδομάδες.

Αυξάνονται εγχώρια ταξίδια στη Κίνα

Τα εγχώρια ταξίδια στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ αυξάνετονται επίσης, όπως αντικατοπτρίζεται από τον αριθμό των κριτικών από το Ctrip. Στην ημερολογιακή εβδομάδα 25, η Σαγκάη είναι μόνο 37% κάτω από τα επίπεδα του 2019 έναντι -90% στην ημερολογιακή εβδομάδα 7. Το Χονγκ Κονγκ βρίσκεται στο -67% έναντι -81% στην ημερολογιακή εβδομάδα 7, όταν επιτεύχθηκε το χαμηλότερο σημείο κριτικών σε όλη την Κίνα .

Η επισκεψιμότητα σε ιστότοπους ξενοδοχείων φτάνει τα επίπεδα πριν από το COVID-19 – Γαλλία και Ιταλία μπροστά

Στην ημερολογιακή εβδομάδα 23 (1 – 6 Ιουνίου), η επισκεψιμότητα σε ιστότοπους ξενοδοχείων στην Ευρώπη έφτασε τελικά στο επίπεδο πριν από το COVID-19 από την ημερολογιακή εβδομάδα 6 ( = 100%, 3 – 9 Φεβρουαρίου).

Μέσα σε μία εβδομάδα, οι αριθμοί αυξήθηκαν γρήγορα από 61% σε 102%. Η Γαλλία και η Ιταλία σημείωσαν μεγάλη πρόοδο και τώρα βρίσκονται στην κορυφή της ευρωπαϊκής σύγκρισης.

Στην ημερολογιακή εβδομάδα 26 (22-28 Ιουνίου), οι ιταλικοί ιστότοποι ξενοδοχείων σημείωσαν αύξηση 114% και η επισκεψιμότητα σε γαλλικούς ιστότοπους σημείωσε αύξηση 106% σε σύγκριση με τους αριθμούς τον Φεβρουάριο.

Ταυτόχρονα, η Γερμανία και η Αυστρία εξακολουθούν να είναι ελαφρώς χαμηλότερα από τα επίπεδα του Φεβρουαρίου με αύξηση 96% και 82% αντίστοιχα.