Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε τρεις επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού επικεντρώθηκε η ψηφιακή προβολή 2021 του Δήμου Ανατολικής Σάμου, που ολοκληρώθηκε αυτές τις μέρες.

Οι αγορές στόχοι, ήταν Γερμανία, Σουηδία και Ολλανδία. Για τις χώρες αυτές δημιουργήθηκαν καμπάνιες μέσω της Google.

Το 2022 η διαδικτυακή προβολή (digital exposure) του Δήμου, θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες – αγορές, με μεγαλύτερου βεληνεκούς τοποθετήσεις σε όλα τα Social Media.

Η εκστρατεία για φέτος κορυφώθηκε τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, έτσι ώστε η Σάμος να αποτελεί έναν από τους προορισμούς επισκεπτών της τελευταίας στιγμής (last minute).

«Στόχος ήταν, η προώθηση της περιοχής ως τουριστικού προορισμού, αναφέρει ο Δήμος Ανατολικής Σάμου.
Η προβολή πραγματοποιήθηκε μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένου πλάνου, με όλα τα κανάλια και τις μεθόδους μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο».

Το πλάνο προβολής

  • Ανάπτυξη του περιεχομένου και των εργαλείων επικοινωνίας.
  • Στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης του προορισμού, (Digital Marketing).
  • Επικοινωνία των δράσεων σε κεντρικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Όπως υπογραμμίζει ο Δήμος «η ψηφιακή προβολή και προώθηση, της Ανατολικής Σάμου ως τουριστικού προορισμού είναι απαραίτητη για την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών. Και προβλέπονταν στο ετήσιο επιχειρησιακό πρόγραμμα δράσεων του Δήμου, για το 2021».

To concept της καμπάνιας προώθησης

To concept της καμπάνιας, ήταν η προώθηση, δεκαοκτώ βίντεο, διάρκειας έως 2 ½ λεπτά το κάθε ένα. Τα βίντεο:

  • Προέβαλαν και προωθούσαν διάφορες τουριστικές δραστηριότητες του νησιού.
  • Ανέπτυσσαν θεματικές εμπειρίες.
  • Μηνύματα για τον προορισμό, για χρήση στη social media καμπάνια.

Σχεδόν 5 εκατ. εμφανίσεις σε στοχευμένα μέσα

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το “Samos Explore”, εμπνευσμένο από τη ιστοσελίδα εναλλακτικού τουρισμού του Δήμου, www.samosexplore.com.

Συγκεντρώθηκαν σχεδόν 5 εκατ. εμφανίσεις σε στοχευμένα μέσα, μέσω των συνηθειών των επισκεπτών, μιας και ο τουρισμός έχει περάσει σ’ ένα διαφορετικό επίπεδο δίνοντας έμφαση στη δημιουργία εμπειριών και story telling δραστηριοτήτων.

Στον τομέα της προβολής μέσω της μηχανής αναζήτησης Google και κατ’ επέκταση του Youtube, το κοινό επιλέχθηκε βάσει ενδιαφερόντων στον τουρισμό και τις outdoor activities με σκοπό την προσέλκυση νέας μερίδας επισκεπτών.

Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού

Αναφορικά με τις προβολές της διαφήμισης, ενδεικτικά τα δημογραφικά στοιχεία, έδειξαν:

Φύλο

  • 57,49 % Άνδρες
  • 42,51 % Γυναίκες

Ηλικιακή Κατηγορία

  • 18-24 , 13,45%
  • 25-34, 19,11%
  • 35-44, 25,67%
  • 45-54, 24,63%
  • 55-64, 11,66%
  • 65+ , 5,48%

Στοχευμένα digital posts

Επιπλέον εκπονήθηκαν στοχευμένα digital posts. Με σκοπό να δημιουργηθεί μία σφαιρική 360ο digital στρατηγική με στοχευμένες χορηγούμενες (sponsored) τοποθετήσεις στα Social Media (Facebook – Instagram).

«Φέτος η τουριστική κίνηση στο νησί ξεπέρασε κάθε προσδοκία, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούσαν παγκοσμίως, επισημαίνει ο Δήμος.

Αυτό δείχνει ότι μέσα από επαγγελματικές ενέργειες με σύγχρονα μέσα και συνεργασίες μπορεί να αναδειχτεί το εναλλακτικό προϊόν του τόπου».