Τον δήμαρχο Γορτυνίας, Γιάννη Γιαννόπουλο και τον διευθυντή Πωλήσεων της Tour Hotel, Κωνσταντίνο Γυφτέα φιλοξενεί η νέα εκπομπή TOURISM TODAY της εβδομάδας με παρουσιαστή τον Χάρη Ντιγριντάκη. Στην εκπομπή, η οποία προβάλλεται από το Channel 9 την Τετάρτη 21:00-22:00 και σε επανάληψη το Σάββατο 19:00-20:00, παρουσιάζονται επίσης αποσπάσματα από την εκδήλωση του ΞΕΕ για τον ιατρικό τουρισμό και από το 11ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ για το Μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού.

Ο κ. Γιαννόπουλος, μιλώντας στο TOURISM TODAY επεσήμανε τη γοητεία των παραδοσιακών χωριών της Γορτυνίας, τα οποία βρίσκονται μόλις δύο ώρες μακρυά από την Αθήνα και μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες όλων των ηλικιών ποικίλες δραστηριότητες. Η Αρκαδία, η οποία έχει χαρακτηριστεί και ως το “Άγιον Όρος του Νότου”, είναι γνωστή για τια ιστορικά μοναστήρια της, αλλά ενδείκνυται επίσης και για εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως πεζοπορία σε φαράγγια και άλλα extreme sports.

Παρά την ιδιαίτερη ομορφιά της περιοχής και τις πολλές οπτικές της, ακόμη δεν έχει εξασφαλιστεί σταθερή τουριστική κίνηση, όπως τονίζει ο κ. Γιαννόπουλος. Ωστόσο, ο νέος δήμαρχος Γορτυνίας υπογραμμίζει ότι οι ξενοδόχοι της περιοχής πρέπει να εκμεταλλευτούν τη δύσκολη συγκυρία και να δημιουργήσουν ευκαιρίες για την επέκταση της τουριστικής σεζόν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, μέσω της δημιουργίας πακέτων προσφορών για τους Έλληνες τουρίστες.

Επιπλέον, ο κ. Γιαννόπουλος περιέγραψε την πρωτοβουλία του Δήμου για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής για smart phones που προβάλλει την περιοχή. Εγκαθιστώντας την εφαρμογή στο κινητό του, ο επισκέπτης μπορεί, μέσα από μία εύχρηστη κεντρική οθόνη να βρεί χώρους διαμονής και εστίασης, να ενημερωθεί για τα αξιοθέατα και τους χώρους διασκέδασης, ή να πάρει χρήσιμες πληροφορίες όπως βενζινάδικα, ιατρεία, σημεία πώλησης τοπικών προϊόντων, αλλά και να ενημερωθεί για δραστηριότητες που γίνονται σε διάφορα σημεία της Γορτυνίας.

Ο διευθυντής Πωλήσεων της οικογενειακής ξενοδοχειακής επιχείρησης Tour Hotel, Κωνσταντίνος Γυφτέας, μίλησε στο TOURISM TODAY για την κρίση στον ξενοδοχειακό κλάδο της Αθήνας, η οποία διαφαίνεται στα τέσσερα ξενοδοχεία της εταιρείας, καθώς και για τη σχεδόν ανύπαρκτη τουριστική προβολή της πρωτεύουσας. Σύμφωνα με τον κ. Γυφτέα, η πτώση των εσόδων για την Tour Hotel φέτος ήταν μεγαλύτερη από την πτώση των αφίξεων και άγγιξε το 30%, ενώ, όπως δήλωσε στο TOURISM TODAY, δεν υπάρχει ορίζοντας προκρατήσεων.

Ο κ. Γυφτέας τόνισε επίσης ότι τον τελευταίο καιρό φαίνεται να υπάρχει βελτίωση της εικόνας του κέντρου της Αθήνας, ωστόσο υποστήριξε ότι πρέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες της πολιτείας προς αυτήν την κατεύθυνση. Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Γυφτέα, είναι απαραίτητος ένας μηχανισμός ανάσχεσης της αρνητικής προβολής, η οποία οδήγησε στην σταδιακή πτώση του αθηναϊκού τουρισμού τα τελευταία 3-4 χρόνια.

Τέλος, ο κ. Γυφτέας μίλησε για το νέοτερο απόκτημα της Tour Hotel, το boutique ξενοδοχείο Acropolis Hill με την εκπληκτική θέα, που αγοράστηκε το 2009 από την επιχείρηση, αλλά και για το τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο Kalamaki Beach στα Ίσθμια Κορινθίας.