Ο Δήμος Σπάρτης ολοκλήρωσε την παρουσία του στις εκθέσεις τουρισμού της χώρας για το 2016 του για την προβολή του τόπου , ως τουριστικού προορισμού, στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε στην έκθεση ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ EXPO η οποία πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη από 9-13 Νοεμβρίου, στην έκθεση PHILOXENIA που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από 18-20 Νοεμβρίου και στην έκθεση GREEK TOURISM EXPO η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, από 25-27 Νοεμβρίου.
Στην έκθεση ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ EXPO ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε με δικό του περίπτερο και εκπροσωπήθηκε από τον υπάλληλο του Δήμου κ. Δημοσθένη Τσαπάρα. Στο περίπτερο φιλοξενήθηκαν και αρκετές επιχειρήσεις του Δήμου και διανεμήθηκε πληροφοριακό υλικό του Δήμου στο πολυπληθές κοινό που το επισκέφθηκε. Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες και 260 εκθέτες έδωσαν «ψήφο» εμπιστοσύνης στην έκθεση της Πελοποννήσου η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά.
Στην έκθεση PHILOXENIA ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε εντός του περιπτέρου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και εκπροσωπήθηκε από τη δημοτική σύμβουλο κ. Ελένη Μεντή. Η PHILOXENIA θεωρείται ως η σημαντικότερη έκθεση τουρισμού της χώρας, τόσο από ιστορική άποψη όσο και από άποψη συμμετεχόντων και επισκεπτών. Τη φετινή PHILOXENIA επισκέφθηκαν πάνω από 20.000 άτομα και συμμετείχαν 403 εκθέτες από 16 χώρες. Εκτός του υλικού προβολής που δόθηκε στους επισκέπτες της έκθεσης, έγιναν και χρήσιμες επαφές με ταξιδιωτικούς οργανισμούς για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου.
Κλείνοντας τον κύκλο των τουριστικών εκθέσεων για το 2016 ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε στην έκθεση GREEK TOURISM EXPO στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου και εκπροσωπήθηκε από το δημοτικό σύμβουλο και πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Χρήστο Αλεξάκο. Στην έκθεση συμμετείχαν εκθέτες από όλους τους τομείς του ελληνικού τουρισμού όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, περιφέρειες, δήμοι και άλλοι φορείς. Η συγκεκριμένη έκθεση φιλοξένησε 120 hosted byers από 35 χώρες. Παρόλο που πρόκειται για μια σχετικά καινούργια έκθεση τα μηνύματα για την πορεία της είναι άκρως ενθαρρυντικά και αισιόδοξα. Το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου είχε μεγάλη επισκεψιμότητα όχι μόνο από δημοσιογράφους, bloggers και επαγγελματίες, αλλά και από το κοινό στο οποίο διανεμήθηκαν τα έντυπα προβολής του Δήμου μας.
Κύριο μέλημα του Δήμου Σπάρτης είναι η στοχευμένη τουριστική προβολή του και η συνέχιση της στήριξης κάθε προσπάθειας και δράσης ανάδειξης του ως τουριστικό προορισμό.