
Η American Express εξαγόρασε τον εικονικό βοηθό Mezi.Το ποσό που εξαγοράστηκε δεν έχει αποκαλυφθεί.
Μετά την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης, η Mezi θα γίνει θυγατρική της αμερικανικής εταιρείας American Express.
Οι χρήστες μπορούν να στέλνουν αιτήματα για κρατήσεις πτήσεων, ξενοδοχείων και εστιατορίων μέσω του τύπου SMS της εφαρμογής.
Στη συνέχεια, οι εταίροι κάνουν προτάσεις και, αφού κατανοήσουν τι θέλουν να κάνουν οι χρήστες, διαβιβάζουν αιτήματα σε ανθρώπινους βοηθούς για να ολοκληρώσουν τις κρατήσεις.
Η Mezi ιδρύθηκε το 2015 ως προσωπική chatbot για ψώνια,και πλέον χτίζει τα δικά της βαθιά συστήματα εκμάθησης και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας αντί να χρησιμοποιεί υπηρεσίες από την IBM Watson και άλλους παρόχους.