Τα ταξίδια γκολφ, τρέχουν πιο γρήγορα στην ανάπτυξη από τους περισσότερους άλλους τομείς του τουριστικού κλάδου. Παρ’ όλα αυτά ο κλάδος δέχεται χτύπημα λόγω κορωνοϊού, ιδιαίτερα στα θέρετρα της Ασίας.
Και η Διεθνής Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Γκολφ (IAGTO) καλεί τους τουριστικούς συμβούλους και τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στα ταξίδια γκολφ μόλις περάσει ο φόβος του κορωνοϊού.

Ισχυρή ανάπτυξη τον Ιανουάριο σε Ασία και Κίνα

Τον Ιανουάριο τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα γκολφ σε όλη την Ασία ανέφεραν ότι οι αφίξεις επισκεπτών γκολφ αυξήθηκαν κατά μέσο όρο κατά 4,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του γκολφ της IAGTO στην Κίνα είχαν καλή απόδοση το 2019 στο +7,4% και οι προσφορές για το 2020 ήταν αυξημένες κατά 5,3% ετησίως.
Μέσα σε λίγες εβδομάδες όμως όλοι οι τομείς της τουριστικής βιομηχανίας υπέφεραν από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Όπως επισημαίνει η IAGTO, μόλις περάσει η έξαρση του Covid-19 τουριστικοί οργανισμοί αλλά και προορισμοί που επηρεάστηκαν θα πρέπει να διασφαλίσουν διαφημιστικά κονδύλια για να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη στην αγορά.

“Τα ταξίδια γκολφ τις τελευταίες δύο δεκαετίες αναπτύσσονται πιο γρήγορα από ότι οι άλλοι κλάδοι της βιομηχανίας, τονίζει ο Peter Walton διευθύνων σύμβουλος της IAGTO.
Η κάμψη των αφίξεων οφείλεται στον Covid-19. Προορισμοί και ταξιδιωτικοί οργανισμοί δεν θα πρέπει να είναι απροετοίμαστοι, αν η κανονικότητα επιστρέψει νωρίτερα από το αναμενόμενο”.