Μια νέα έκθεση από την πλατφόρμα λογισμικού SiteMinder δείχνει ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου εισέρχεται σε μια νέα εποχή ταξιδιών μετά την άνοδο των διεθνών αφίξεων κατά τη διάρκεια του 2023.

Με βάση περισσότερες από 115 εκατομμύρια κρατήσεις ξενοδοχείων, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα check-in σε ξενοδοχεία από διεθνείς επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 17% το 2023 σε 52% των διαμονών από έτος σε έτος.

Αυτό ευθυγραμμίζεται με τις παγκόσμιες τάσεις, που είδαν τα διεθνή check-in να αυξάνονται κατά μέσο όρο κατά 33% από το προηγούμενο έτος.

Οι κορυφαίες αγορές ταξιδιωτικών πηγών για τα βρετανικά ξενοδοχεία ήταν οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Γαλλία, η Αυστραλία και η Ιταλία.

Υψηλότερες τιμές, μεγαλύτεροι μέσοι χρόνοι παράδοσης, συνεχείς σύντομες παραμονές
Παρά τις αυξημένες τιμές, η μέση ημερήσια τιμή (ADR) για τα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου το 2023 αυξήθηκε κατά 8% από το 2022 σε 193 £.

Η αύξηση των διεθνών αφίξεων οδήγησε τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους νωρίτερα, με τον μέσο χρόνο παράδοσης να αυξάνεται κατά 7% σε σύγκριση με το 2022, σε 41 ημέρες – περισσότερες από τέσσερις ημέρες περισσότερο από το 2019.

Η ADR κορυφώθηκε χωρίς έκπληξη κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, με μέσο όρο 213 £ τον Ιούνιο του 2023, ενώ οι κρατήσεις της Παρασκευής ήταν οι πιο προσοδοφόρες, με ADR 219 £, ακολουθούμενες από αυτές το Σάββατο (£ 204) και την Πέμπτη (£197). Ο Ιανουάριος ήταν και πάλι ο φθηνότερος μήνας για τους επισκέπτες, με ADR 155 £.

Οι σύντομες διαμονές, εν μέρει λόγω του ότι το Λονδίνο είναι ένας κόμβος για επαγγελματικά ταξίδια , ήταν και πάλι η κινητήρια δύναμη της συντριπτικής πλειονότητας των αφίξεων, με τα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου να φιλοξενούν μεταξύ των συντομότερων διαμονών στον κόσμο. Το 86% ήταν για 1-2 διανυκτερεύσεις, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 81%, ενώ το 96% ήταν για 1-4 διανυκτερεύσεις.

Οι ξενοδόχοι πρέπει να παραμείνουν δυναμικοί καθώς οι ταξιδιώτες αλλάζουν συνήθειες

Ο αντιπρόεδρος οικοσυστήματος και στρατηγικών συνεργασιών της SiteMinder, James Bishop, λέει ότι τα ευρήματα είναι ενθαρρυντικά για τους βρετανούς ξενοδόχους, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουν επιστροφή στο παλιό κανονικό σε μια εποχή αλλαγών σε ολόκληρη τη βιομηχανία .

«Ενώ τα διεθνή ταξίδια επιστρέφουν δυναμικά και τα δημογραφικά στοιχεία των ταξιδιωτών ομαλοποιούνται, οι σημερινοί επισκέπτες αποκλίνουν πολύ από αυτούς που γνώριζαν κάποτε οι ξενοδόχοι. Όλο και περισσότερο, οι ταξιδιώτες έχουν μια διαφοροποιημένη προσέγγιση στις δαπάνες.

«Οι ταξιδιώτες βασίζονται στην εμπειρία και είναι έτοιμοι να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα πέρα ​​από το κόστος του δωματίου τους, αλλά πιο συχνά στρέφονται σε πακέτα και προσφορές που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν με τον τρόπο που ξέρουν και αγαπούν».