THESSALONIKI, GREECE - JANUARY 7, 2015

Tον απολογισμό δράσεων του ΟΤΘ για το έτος 2022,  παρουσίασε η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου.

Η παρουσίαση έγινε στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace Hotel.

Στην παρουσίαση απηύθυναν χαιρετισμό ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας, η υφυπουργός Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη, ο υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, η επικεφαλής του Γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη κ. Μαρία Αντωνίου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και Τομεάρχης Τουρισμού κ. Κατερίνα Νοτοπούλου και η CEO της Marketing Greece κ. Ιωάννα Δρέττα.

Κατά τη διάρκεια του 2022 ο ΟΤΘ αναγνωρίστηκε ως Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO), κάτι που αποτελεί πρωτιά για την Ελλάδα, και απέσπασε 4 συνολικά βραβεία στον κορυφαίο τουριστικό θεσμό TOURISM AWARDS.

Ανέδειξε τη θέση της Θεσσαλονίκης στο διεθνή χάρτη κρουαζιέρας. Με στρατηγικές συνέργειες, συμμετοχή στο Seatrade Cruise Global, έντυπες και ψηφιακές καταχωρίσεις, press trips και υποδοχή κρουαζιερόπλοιων. Ο προορισμός γνωρίζει θεαματική ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας (260%), έχοντας ήδη προγραμματισμένες 70 αφίξεις.

Με στοχευμένες δράσεις και σε συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, ο ΟΤΘ ενίσχυσε την εικόνα της Θεσσαλονίκης σε σημαντικές αγορές.

Συγκεκριμένα:

Ηνωμένο Βασίλειο:

Με 2 μεγάλες δράσεις προβολής, συνολικής διάρκειας 1 μήνα, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε σε 41 στάσεις στο μετρό και σε 30 κόκκινα λεωφορεία διερχόμενα από κεντρικές στάσεις του Λονδίνου, κατά τη διάρκεια του National Geographic Traveller Food Festival και της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market. Ακόμη, ο ΟΤΘ φιλοξένησε στη Θεσσαλονίκη το «Traverse Elite Mini Conference» για influencers και opinion leaders, ξενάγησε την παραγωγή του Jamie Oliver και φιλοξένησε δημοσιογράφο των Times .

Ισραήλ:

Διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι για το τηλεοπτικό κανάλι i24news και για έγκριτα δημοσιογραφικά μέσα όπως η Hareetz. Φιλοξένησε 17 εκπροσώπους της ισραηλινής αεροπορικής εταιρίας Sun D’Or. Τέλος πραγματοποίησε webinar προβολής του προορισμού σε 40 τουριστικούς πράκτορες σε συνεργασία με τη FedHatta και ψηφιακές καμπάνιες με την Sun D’Or.

Γερμανία:

Διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης 16 επαγγελματιών του τουρισμού, σε συνεργασία με την σημαντική αλυσίδα RTK* και την Aegean Airlines, υποδέχθηκε και ξενάγησε το γερμανικό κρατικό κανάλι WDR και συνέχισε την επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV, προβάλλοντας διαφημιστική παραγωγή. Συμμετείχε ακόμη στην ITB Digital Business Day, στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days και παρουσίασε τον προορισμό σε workshop στη Φρανκφούρτη.

Ιταλία:
Φιλοξένησε δημοσιογράφους των περιοδικών DONNA MODERNA, CONFIDENZE και DOVE, συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση TTG Travel Experience και σε εκδήλωση Οινοτουρισμού στη Ματέρα.

Ολλανδία:

Πρόβαλε video της πόλης, στις προγραμματισμένες και τις πτήσεις τσάρτερ της TRANSAVIA και αφιέρωμα στο περιοδικό enjoy!, παρουσίασε τον προορισμό στην επαγγελματική πλατφόρμα Link to Greece και στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop.

ΗΠΑ:

Φιλοξένησε τη διάσημη παρουσιάστρια Diane Kochilas, και την εκπομπή «My Greek Table», τον εκδότη του περιοδικού International Wine Review και τη δημοσιογράφο γαστρονομίας και πολιτισμού του afar.com , κ. Anya von Bremzen.

Πολωνία:

Συμμετείχε στο Greek tourism & gastronomy workshop στη Βαρσοβία και φιλοξένησε δύο πολύ σημαντικούς Πολωνούς δημοσιογράφους του δημοφιλούς περιοδικού National Geographic.

Ισπανία:

Υποστήριξε τα γυρίσματα επεισοδίου της εκπομπής Aqui la Τierra που προβλήθηκε στο Ισπανικό κρατικό κανάλι TVE1.

Ακόμη ο ΟΤΘ ενίσχυσε την προβολή του στην αγορά της Κίνας, στο κινέζικο YouTube και στην πλατφόρμα WeChat , στο Βέλγιο συμμετέχοντας στο ANTOR Belux Media Workshop και στη Ρουμανία, με τη συμμετοχή του στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR .

Συμμετείχε συνολικά σε 7 διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, 3 virtual εκθέσεις και 9 B2B workshops & meetings. Πραγματοποίησε καταχωρήσεις σε 13 φημισμένα μέσα διεθνούς εμβέλειας και 2 inflight περιοδικά. Οργάνωσε προβολές σε 6 τηλεοπτικά μέσα σε αγορές-στόχους καθώς και σε μέσα πανελλαδικής εμβέλειας. Υποστήριξε 18 συνέδρια , μεταξύ των οποίων και το εξαμηνιαίο συνέδριο ECTAA , 17 αθλητικές εκδηλώσεις και 15 φεστιβάλ.

Ενίσχυσε την Content Marketing στρατηγική του με καμπάνιες στα social media και στην τηλεόραση, με νέες δικές του παραγωγές. Ακόμη, πραγματοποίησε προώθηση μέσω της Jet2 Holidays, της Trivago και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Με στόχευση το 2030, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το πλάνο δράσεων όπως αυτό αποτυπώθηκε μέσα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.

Η παρουσίαση του απολογισμού έκλεισε με ένα ιδιαίτερο τρόπο όπου η κ. Πατουλίδου εξήγησε τον συμβολισμό του δώρου που προσέφερε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στους καλεσμένους. Ένα κύβο του ρούμπικ με το λογότυπο του Οργανισμού.

«Ο τουρισμός του μέλλοντος είναι αναμφίβολα ένα παζλ υψηλής πολυπλοκότητας. Αυτό σημαίνει πως, όπως κάθε σύνθετο θέμα, επιδέχεται ποικίλους διαφορετικούς τρόπους ανάλυσης και προσέγγισης. Με στρατηγική, διαίσθηση, τολμηρές πρωτοβουλίες μπορούμε να πετύχουμε το απόλυτο επιθυμητό αρμονικό αποτέλεσμα. Το δώρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό», δήλωσε η κ. Πατουλίδου