sete2405O ΣΕΤΕ πραγματοποιεί εκδήλωση την Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 13:00 στο πλαίσιο της 8ης έκθεσης HORECA, με σκοπό την προώθηση της πρωτοβουλίας για τη σύνδεση της γαστρονομίας με το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. 

Με σημαντικούς ομιλητές – εκπροσώπους των κλάδων του τουρισμού και της γαστρονομίας, θα πραγματοποιηθούν δύο Συνεδρίες: «Ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία. Καλές πρακτικές και ευκαιρίες συνεργασίας του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου» και «Αξιοποίηση επώνυμων προϊόντων για την ενίσχυση του τουρισμού», υπό την ευγενική προσφορά των εταιρειών Aria Γεύσεων, Expowork και Next A.E.

Το έργο «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» αποτελεί μια αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό, ενώ η καμπάνια για την ανεύρεση των οικονομικών πόρων «ΓΑΣΤΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Τροφή για ανάπτυξη» θα τρέχει έως τα τέλη Φεβρουαρίου του 2013.

Στην προσπάθεια αυτή, ο ΣΕΤΕ έχει ήδη αποκλειστικούς partners την Aegean Airlines και τη Eurobank και πρόσφατα προστέθηκαν ως Υποστηρικτές οι εταιρείες Edenred, ΜΕΤΑΧΑ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου.

Χορηγοί Επικοινωνίας είναι ο Όμιλος Καθημερινής – ΣΚΑΪ και το περιοδικό Athens Insider, ενώ το Αθηνόραμα είναι Ειδικός Συνεργάτης Προβολής. Επιπλέον, η Ho.Re.Ca . είναι ειδικός κλαδικός συνεργάτης, ενώ το Marketing Week, το Daily Fax, το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, ο online οδηγός The Food & Leisure Guide, το τουριστικό περιοδικό και portal Greek Travel Pages συγκαταλέγονται στους Χορηγούς Κλαδικής Επικοινωνίας. Χορηγός Εκτυπώσεων είναι η εταιρεία PressiousArvanitidis. Δημιουργός της καμπάνιας είναι η SPOT JWT, ενώ το πρόγραμμα δημοσιότητας χειρίζεται η Advocate/Burson-Marsteller, μέλος του PRC Group, ως αποκλειστικός συνεργάτης επικοινωνίας και δημοσιότητας του ΣΕΤΕ για την εκπόνηση αυτού του έργου.