Με αφορμή τον τραγικό χαμό του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη στο λιμάνι του Πειραιά, τον οποίο, ενώ προσπαθούσε να προλάβει το πλοίο, άνδρες του πληρώματος τον απώθησαν βίαια με αποτέλεσμα να πέσει από τον καταπέλτη και να πνιγεί στα νερά του λιμανιού μπροστά στα έκπληκτα μάτια δεκάδων επιβατών, ο Σύλλογος Αερολιμενικών Υπαλλήλων ΥΠΑ επαναφέρει με ανακοίνωση το καυτό ζήτημα της κρατικής παρουσίας και εποπτείας στα αεροδρόμια της χώρας μας.

”Στον χώρο των αερομεταφορών, όπου διακινούνται εκατομμύρια επιβατών από τους αερολιμένες της χώρας, η κρατική εποπτεία πρέπει να υφίσταται διαρκώς και αδιαλείπτως καθ’ όλο το ωράριο λειτουργίας των αερολιμένων και να μην περιορίζεται μόνο στην πραγματοποίηση πιθανόν μίας ή δύο αποσπασματικών επιθεωρήσεων ετησίως ή ανά διετία από τους επιθεωρητές της υποστελεχωμένης Α.Π.Α. που βρίσκονται αποκλειστικά και μόνον στην Αθήνα!” αναφέρει η ανακοίνωση.

”Η κρατική παρουσία και εποπτεία κρίνεται αναγκαία και επιβεβλημένη σε όλους τους χώρους όπου δραστηριοποιούνται διάφοροι διαφορετικοί φορείς, κατά συντριπτική πλειοψηφία μάλιστα ιδιωτικοί, για να εξασφαλίζει την τήρηση της νομιμότητας και να εποπτεύει την εφαρμογή των Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Εθνικών Κανόνων Ασφαλείας προκειμένου να διασφαλίζει – προασπίζει την ασφάλεια και τα δικαιώματα των επιβατών.
Για τους παραπάνω λόγους που άπτονται της ασφάλειας των αερομεταφορών και επιτέλους της προστασίας της ανθρώπινης οντότητας και για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα στο βωμό του κέρδους, της αισχροκέρδειας ή/και πιθανόν των τραγικά λανθασμένων κρατικών περικοπών, ζητούμε, για ακόμη μία φορά, την επαναφορά και λειτουργία των Κρατικών
Αεροπορικών Αρχών στα αεροδρόμιά μας, που μάλιστα, όπως έχουμε 1αναφέρει στο παρελθόν, δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.

Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, ότι προβλέφθηκαν οι Αεροπορικές Αρχές και στις Συμβάσεις μεταξύ των Ιδιωτών Διαχειριστών Αεροδρομίων και της Ελληνικής Πολιτείας, χωρίς ωστόσο ποτέ να δημιουργηθούν από την Ελληνική Πολιτεία, εις βάρος του Δημοσίου Συμφέροντος, των Ελλήνων Πολιτών και των Επισκεπτών μας (Σύμβαση Fraport, παράγραφο 5 του άρθρου 229 Ν. 4389/2016, παράγραφος 3.1.103Β Σύμβασης Ηρακλείου που κυρώθηκε με το πρώτο άρθρο του Ν. 4612/2019).”