Ρεκόρ όλων των εποχών καταγράφουν τα ταξίδια των μουσουλμάνων, με τα φιλικά προς την οικογένεια ταξίδια halal να αποτελούν μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, ενώ παράλληλα αύξηση παρουσιάζει η ζήτηση για ταξίδια σε ξενοδοχεία και resorts που τηρούν τις ισλαμικές παραδόσεις αλλά και για αεροπορικές εταιρείες και εστιατόρια που προσαρμόζονται στον συγκεκριμένο τρόπο ζωής.

Ως εκ τούτου οι αλυσίδες ξενοδοχείων Halal αυξάνονται ραγδαία ενώ αναδύονται στην τουριστική αγορά τα νέα ηλεκτρονικά πρακτορεία που τροφοδοτούν με ταξίδια τους μουσουλμάνους τουρίστες, αλλά και η προσαρμογή της Airbnb στις μουσουλμανικές.

Υπενθυμίζεται ότι οι δαπάνες των μουσουλμάνων για ταξίδια ήταν 169 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 και αναμένεται να αυξηθούν στα 283 δισ. δολάρια μέχρι το 2022.

Παράλληλα, τα designer brands και οι μπουτίκ αναπτύσσουν με ραγδαίους ρυθμούς καθώς και νέες μοντέρνες γραμμές μόδας και συλλογές Ραμαζανίου.

Ταυτόχρονα, επίπεδα ρεκόρ αναμένεται να αγγίξει ο παγκόσμιος κλάδος τροφίμων και ποτών halal τα επόμενα πέντε χρόνια καθώς νέα είδη πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά.

Πιο αναλυτικά, ο τομέας αναμένεται να αυξηθεί από 1,24 τρις. δολάρια το 2016 και να φθάσει τα 1,93 τρις. δολάρια μέχρι το 2022, σύμφωνα με την έκθεση “Η κατάσταση της παγκόσμιας ισλαμικής οικονομίας”. “Το φαγητό Halal είναι ο μεγαλύτερος και πιο διαφοροποιημένος τομέας της ισλαμικής οικονομίας.

Επίσης, νεοεισερχόμενα προϊόντα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην αγορά και οι προσφορές προϊόντων έχουν μετακινηθεί πέρα ​​από το κρέας για να συμπεριλάβουν γλυκά, έτοιμα γεύματα, σνακ και παιδικές τροφές , ανέφερε η έκθεση, που δημοσιεύτηκε από το Κέντρο Ανάπτυξης Ισλαμικής Οικονομίας του Ντουμπάι (DIEDC).

Επιπλέον, οι δαπάνες των μουσουλμάνων για τα τρόφιμα και τα ποτά αυξάνονται σχεδόν στο διπλάσιο της παγκόσμιας ανάπτυξης – δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις και δημιουργία παγκόσμιων εμπορικών σημάτων τροφίμων halal.

Σημειώνεται ότι τα τρόφιμα και τα ποτά κυριαρχούν στις δαπάνες των μουσουλμάνων ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης με  254 δισ. δολάρια, τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στα 198 δις δολάρια, τα ταξίδια στα 169 δις. δολάρια, τα φαρμακευτικά προϊόντα και καλλυντικά στα 83 δις. και 57,4 δις. δολάρια αντίστοιχα.

.