Η αγορά πολυτελών ταξιδιών της Μέσης Ανατολής εξελίσσεται ταχέως, για να ενσωματώσει την κληρονομιά, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Ειδικοί στον κλάδο από όλο τον κόσμο θα εστιάσουν στον τουρισμό πολυτελείας στην Arabian Travel Market (ATM) 2024, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 6 έως την Πέμπτη 9 Μαΐου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC).
Οι ταξιδιώτες με υψηλές δαπάνες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για εμπειρίες που δεν επηρεάζουν αρνητικά τις κοινότητες ή τα οικοσυστήματα στα οποία βρίσκονται, σύμφωνα με την Παγκόσμια Λευκή Βίβλο του YouGov για τα ταξίδια και τον τουρισμό 2023: Ταξίδια πολυτελείας μετά την πανδημία.
Πάνω από τα τρία πέμπτα (61%) των κατοίκων των ΗΑΕ δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για υπεύθυνες, φιλικές προς το περιβάλλον και βιώσιμες τουριστικές εμπειρίες, αποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές δεν βλέπουν πλέον το τμήμα πολυτελείας να περιορίζεται στην απόλαυση.
Με μάρκες όπως τα Kerzner International’s Atlantis The Palm, Mandarin Oriental Dubai (BVI) Limited, Jumeirah International LLC, Air Charter Service, Hyatt International, Mayfair Jets, Minor Hotel Group, Nirvana Holding, The Leading Hotels of the World και Desert Gate Tourism που έχουν έχουν ήδη επιβεβαιώσει την παρουσία τους, η ATM 2024 θα καλωσορίσει μια ποικιλία εκθετών πολυτελών ταξιδιών από όλη τη Μέση Ανατολή και όχι μόνο.
Η έκθεση θα προσφέρει ένα ιδανικό φόρουμ για τους συμμετέχοντες από κάθε γωνιά του πλανήτη για να εξερευνήσουν το μεταβαλλόμενο τοπίο των πολυτελών ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων των μελλοντικών τάσεων και καινοτομιών, των επιχειρηματικών κινητήριων δυνάμεων και των ευκαιριών για ανάπτυξη.
Η αξία του παγκόσμιου τομέα των ταξιδιών πολυτελείας ανήλθε σε περίπου 1,28 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Grand View Research. Η αγορά αναμένεται να σημειώσει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 7,7% κατά την περίοδο 2023-30. Αυτή η ανοδική τάση αντικατοπτρίζεται στη Μέση Ανατολή, όπου η πλειοψηφία των ερωτηθέντων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (74%) και την KSA (69%) είπαν σε ερευνητές από το Marriott Bonvoy ότι σχεδίαζαν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους το 2023 σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια .
Η καινοτομία λειτουργεί επίσης ως βασικός μοχλός στον τομέα των πολυτελών ταξιδιών. Τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες κάνουν προεπισκόπηση προορισμών, ξενοδοχείων και δραστηριοτήτων πριν κάνουν κράτηση, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τα μεγάλα δεδομένα διευκολύνουν ολοένα και πιο εξατομικευμένες προτάσεις, προσαρμοσμένες εμπειρίες και προσδοκώμενες υπηρεσίες για υψηλή – ταξιδιώτες με καθαρή αξία.
Σύμφωνα με το θέμα της, «Ενδυναμώνοντας την Καινοτομία: Μεταμορφώνοντας τα Ταξίδια μέσω Επιχειρηματικότητας», η 31η έκδοση του ΑΤΜ θα φιλοξενήσει και πάλι υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, ηγέτες του κλάδου και επαγγελματίες του ταξιδιού από όλη τη Μέση Ανατολή και πέρα, ενθαρρύνοντάς τους να σφυρηλατήσουν νέες σχέσεις, να ανταλλάξουν γνώσεις και να εντοπίσουν καινοτομίες που μπορούν να αναδιαμορφώσουν το μέλλον των παγκόσμιων ταξιδιών και τουρισμού.
Από νεοφυείς επιχειρήσεις έως καθιερωμένες επωνυμίες, η επερχόμενη έκθεση θα αναδείξει πώς οι καινοτόμοι ενισχύουν τις εμπειρίες των πελατών, αυξάνουν την αποτελεσματικότητα και επιταχύνουν την πρόοδο προς το καθαρό μηδενικό μέλλον για τον κλάδο.
Με βάση το θέμα «Working Towards Net Zero» του ATM 2023, τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια θα αποτελέσουν άλλη μια βασική εστίαση το επόμενο έτος. Με ενημέρωση από το Έτος Αειφορίας των ΗΑΕ και τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή 2023 (COP28), η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι από αύριο, 30 Νοεμβρίου, η ATM 2024 θα διερευνήσει πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η καινοτομία για να βοηθήσει στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs) , δημιουργώντας έναν πιο πράσινο τομέα ταξιδιών και τουρισμού για τις μελλοντικές γενιές.