«Οut of the box» στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να εφαρμόζουν πλέον οι ταξιδιωτικές εταιρείες. Αυτό είναι αναγκαίο πλέον για να καταπολεμήσουν τους παραδοσιακούς τρόπους πώλησης μιας τουριστικής εμπειρίας και φυσικά να έχουν κέρδη.

Στην κατεύθυνση αυτή το tourism review παρουσιάζει τις βασικές τάσεις-κλειδιά στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Απλές ταξιδιωτικές εφαρμογές

Η ανάπτυξη απλών εφαρμογών που εμφανίζουν λίστες με καταλύματα καθώς και υπηρεσίες εστιατορίων, χάρτες και συμβουλές ταξιδιού θα είναι το κλειδί για τη διατήρηση μιας ποιοτικής εφαρμογής. Στόχος είναι ο χρήστης να μην διαγράψει την εφαρμογή αφού τη χρησιμοποιήσει μία φορά.

Κάντε χρήση του ‘Google My Business’

Απαραίτητο εργαλείο θεωρείται πλέον το Google καθώς παρέχει τη δυνατότητα καθοδήγησης του χρήστη για προσφορά προτάσεων, βαθμολογήσεων και αξιολόγησης εμπειριών, ανταλλαγής φωτογραφιών και σχολίων.

Τα social media ως παράθυρο της επιχείρησης στον κόσμο

Τα social media καθιστούν τη διαφήμιση ευκολότερη και με μεγαλύτερη εκθετική εμβέλεια. Με ένα κλικ οι χρήστες που ενδιαφέρονται για τον τουρισμό μπορούν να περιηγηθούν σε πληθώρα πληροφοριών.

Άλλες πλατφόρμες όπως το TripAdvisor, το Twitter και το Pinterest επιτρέπουν μια πιο σύντομη μελέτη των τάσεων των ταξιδιών και, με αυτή την έννοια οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες.

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαφήμιση

Μόλις δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων με εγγεγραμμένους πελάτες στην ψηφιακή σας επιχείρηση, θα είναι εξαιρετικά σημαντικό να μοιραστείτε συστάσεις ενδιαφέροντος. Χαρακτηριστικά παραδείγματα περιεχομένου είναι «οι καλύτερες πόλεις …», «τα καλύτερα εστιατόρια …», ή “κορυφαία 10 μέρη που πρέπει να επισκεφτείτε …”.

Από την άλλη το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ως εργαλείο που επιτρέπει άμεση επαφή με τον πελάτη για εμπορικούς σκοπούς, πρέπει να χρησιμοποιείται συνειδητά.

Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσω των blogs

Η αποκάλυψη εμπειριών στις πλατφόρμες όπως το Twitter ή η εξερεύνηση διαφορετικών αφηγήσεων, μπορεί να οδηγήσει σε μια καλή κίνηση μέσω πολύτιμων πληροφοριών που δημιουργούν θετικές αναφορές.

Η προστιθέμενη αξία των ιστολογίων είναι ότι δεν είναι ενοχλητικές, αλλά έχουν πειστικό χαρακτήρα όταν οι άνθρωποι τους φτάνουν μέσω λέξεων-κλειδιών ή αναφορών από συγκεκριμένους κοινωνικούς κύκλους. Η επιτυχία ενός blog καθορίζεται από δύο πράγματα: αφοσίωση και χρόνο.