Στην ανάπτυξη και βελτίωση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στοχεύουν τα big data.

Ειδικότερα, αποτελούν τον καλύτερο σύμμαχο για να μπορέσει κανείς να είναι το νούμερο ένα στον κλάδο του διεθνούς τουρισμού. Αυτό συμβαίνει χάρη στη βελτίωση των υπηρεσιών και τη μέγιστη προσαρμοστικότητα που διαθέτουν στις ανάγκες των επισκεπτών.

Τα κοινωνικά δίκτυα και οι νέες τουριστικές πύλες που βασίζονται στη συνεργασία των χρηστών έχουν γίνει μια από τις βασικές αναφορές στον προγραμματισμό ενός ταξιδιού.

Προς αυτή την κατεύθυνση είναι σημαντικό οι εταιρείες που ασχολούνται με τον τουρισμό να γνωρίζουν τι συμβαίνει σε αυτές τις πλατφόρμες. Αυτό είναι αναγκαίο προκειμένου να ελέγξουν τον παλμό τόσο των πελατών τους όσο και των δυνητικών τους πελατών.

Είναι ζωτικής σημασίας η παρακολούθηση των εμπειριών που αφήνουν οι τουρίστες πίσω ως ψηφιακό δακτυλικό αποτύπωμα. Γι ‘αυτό χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ως προς τη σημασία της ανάλυσης της φήμης που δημιουργείται αυθόρμητα στα socialmedia ή σε συγκεκριμένες τουριστικές πύλες.

Η τεχνολογία της ανάλυσης των συναισθημάτων είναι ένα από τα τυπικά καθήκοντα επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας (NLP). Συγκεκριμένα διαχειρίζεται την ανίχνευση θετικών, αρνητικών και ουδέτερων σχολίων γραμμένων με υψηλό βαθμό αξιοπιστίας.