Διαφορετικοί παρουσιάζονται οι τουριστικοί δείκτες για τη γαλλική Ριβιέρα πριν και μετά την επίθεση της 14ης Ιουλίου 2016. Ενώ στην αρχή του έτους, όλοι οι δείκτες του τουρισμού της Νίκαιας ήταν θετικοί, η επίθεση σταμάτησε απότομα αυτή η δυναμική.

Ειδικότερα, τα μισά από τα καταστήματα, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια που βρίσκονται γύρω από την παραλιακή λεωφόρο Promenade des Anglais ανέφεραν μείωση της πελατείας τους. Παράλληλα, πτωτικά κινήθηκαν και τα ποσοστά του τουρισμού της Νίκαιας με τον Αύγουστο να καταγράφει μείωση 8% και τον κύκλο εργασιών να μειώνεται κατά μέσο όρο 20%.

Για να διορθωθεί η κατάσταση, οι τοπικές αρχές επένδυσαν 1 εκατ. ευρώ σε διαφημιστικές εκστρατείες, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τους τίτλους #CotedAzurNow και #ILoveNice.

Ο λόγος που επιλέχθηκε να επικεντρωθεί η καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα είναι διότι το 80% των κρατήσεων στην περιοχή γίνονται μέσω του Διαδικτύου.
Όπως φάνηκε οι εκστρατείες για τη Νίκαια είχαν αντίκτυπο: ενώ η συμμετοχή μειώθηκε κατά 6% το Σεπτέμβριο, η πτώση περιορίστηκε μόνο στο 3% τον Οκτώβριο ενώ το Νοέμβριο αυξήθηκε ελάχιστα.

Τώρα, η περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αν οι τοπικές αρχές αποφασίσουν να ακυρώσουν ή όχι διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις που προσελκύουν συνήθως πολλούς τουρίστες.