Η διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε επιχειρηματικό τομέα έχει αυξηθεί κατά 56% σε σχέση με το 2019. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας συμβούλων McKinsey & Company.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι πολύ επωφελείς για τον κλάδο από πολλές απόψεις. Σε ένα πλαίσιο όπου η πανδημία έχει οδηγήσει την ψηφιοποίηση, οι επισκέπτες είναι πιο συνηθισμένοι στην τεχνολογία.

Το ερώτημα είναι τι ρόλο μπορούν να παίξουν οι τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (τεχνητή νοημοσύνη) στο εγγύς μέλλον.

Βελτίωση της Εμπειρίας Πελατών

Αυτό που προτείνει η εταιρεία είναι να σκεφτείτε όλες τις εφαρμογές που έχει η τεχνητή νοημοσύνη. Στην περίπτωση της εμπειρίας του πελάτη, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να οδηγούν την αυτοματοποίηση. Με αυτόν τον τρόπο, οι άμεσες και εξατομικευμένες απαιτήσεις των χρηστών μπορούν να ικανοποιηθούν σε πραγματικό χρόνο, 24 ώρες την ημέρα και από οπουδήποτε. Στον τουρισμό αυτό σημαίνει φροντίδα του ταξιδιώτη.

Υπάρχουν νέα κανάλια υπηρεσιών, όπως βιντεοκλήσεις ή chatbots.Το καλύτερο είναι ότι είναι μια τεχνολογία ικανή να μάθει να προσαρμόζεται καλύτερα. Μπορεί ακόμη και να προβλέψει τις ανάγκες του κάθε ατόμου.

Οι ειδικοί χρησιμοποιούν συχνά ως παράδειγμα έναν Εικονικό Βοηθό Τουρίστα, ένα σύστημα τουριστικής βοήθειας που λειτουργεί μέσω ενός συνομιλητικού chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη με νευρωνικά δίκτυα.

Χάρη σε αυτό, επιτρέπει την αλληλεπίδραση μέσω απλών μενού των οποίων η διαμόρφωση γίνεται από δέντρα αποφάσεων. Επιπλέον, η μετάφραση κειμένου είναι δυνατή μέσω μιας ενότητας επεξεργασίας φυσικής γλώσσας.

Παράλληλα, εκπαιδεύεται να προσφέρει πιο ακριβείς και δυσδιάκριτες απαντήσεις από αυτές που θα πρόσφερε ένας άνθρωπος. Διαθέτει πολυγλωσσικό σύστημα που επιτρέπει μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών γλωσσών.

Προσαρμοστική τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό

Μια άλλη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αυτού του συστήματος είναι ότι μπορεί να ενσωματωθεί με εφαρμογές για κινητά ή με widget στον ιστότοπο του ίδιου του πελάτη.

Επιπλέον, η σχεδίαση είναι παραμετροποιήσιμη, ώστε ο Εικονικός Βοηθός Τουρισμού να καλύπτει όλη την τουριστική διαδικασία. Συνοδεύει τον χρήστη από τη στιγμή που αποφασίζει για τον προορισμό του (υποδεικνύοντας κατάλληλες διαδρομές) καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής του, προσφέροντας επιλογές αναψυχής ή γαστρονομίας.

Το εργαλείο χρησιμοποιεί επίσης Big Data για να αναλύσει τις αλληλεπιδράσεις που έχουν οι τουρίστες με το ίδιο το σύστημα. Με τη σειρά του, μπορεί να ενσωματωθεί στο υπάρχον σύστημα εικονικών τουριστικών γραφείων.

Χάρη σε αυτό, μπορεί να ανιχνεύσει ότι ο ταξιδιώτης δεν έλαβε επαρκή απάντηση από τον βοηθό. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το σύστημα μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε, από την ίδια διεπαφή, ο επισκέπτης να μπορεί να παρακολουθεί έναν πραγματικό τουριστικό πράκτορα μέσω τηλεδιάσκεψης, κλήσης ή ζωντανής συνομιλίας.

Τέλος, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό καθιστά δυνατή την καλύτερη κατανόηση των τάσεων και των συμπεριφορών των ταξιδιωτών. Αυτό επιτρέπει τη δυνατότητα δημιουργίας συγκεκριμένων προϊόντων καθώς και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ή την πρόβλεψη μελλοντικών ενεργειών των επισκεπτών.

Στην περίπτωση του Virtual Assistant, συχνά επιτρέπει την επιτάχυνση της επίλυσης των προβλημάτων των τουριστών, ενώ διαχειρίζεται τα δεδομένα με ασφαλή τρόπο.