Καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί συνεχίζονται σε όλο τον κόσμο, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι στρέφονται σε οθόνες για να ικανοποιήσουν την επιθυμία τους για ταξίδια.

Στην πραγματικότητα, νέα έρευνα από το Compare The Market δείχνει ότι τα εικονικά ταξίδια και περιηγήσεις είχαν υπερτριπλασιαστεί τον όγκο αναζητήσεων, τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Το σημαντικό άλμα στον όγκο αναζήτησης συνέπεσε με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) που κήρυξε την COVID-19 πανδημία τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Τον ίδιο μήνα, το παγκόσμιο ενδιαφέρον αναζήτησης για «εικονικά ταξίδια» υπερδιπλασιάστηκε από 8.981 αναζητήσεις ανά μήνα (SPM) το Φεβρουάριο σε 21.298 το Μάρτιο πριν από την κορυφή σε πάνω από 25.000 τον επόμενο μήνα, ο οποίος ήταν ο υψηλότερος καταγεγραμμένος όγκος SPM για ολόκληρη την περίοδο.

Το παρακάτω γράφημα αντιπροσωπεύει τα δεδομένα ενδιαφέροντος αναζήτησης για τον «εικονικό τουρισμό» κατά τους πρώτους 6 μήνες του 2019 και του 2020 σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ινδία.

Ως φυσικό συμπλήρωμα αυτών των δεδομένων, το ενδιαφέρον αναζήτησης για το «VR headset» έχει επίσης αυξηθεί σταθερά από τον Φεβρουάριο του 2020, φτάνοντας σε πάνω από 580.000 μέσες μηνιαίες αναζητήσεις το Μάιο του 2020. Είναι μια σημαντική βελτίωση από την κορυφή του 2019, η οποία έφτασε πάνω από 353.000 SPM τον Ιούνιο.