Η Cvent , ένας κορυφαίος πάροχος τεχνολογίας συναντήσεων, εκδηλώσεων, ταξιδιών και φιλοξενίας στην αγορά, δημοσίευσε την τελευταία δόση της Έκθεσης Cvent Travel Managers: Europe Edition , η οποία παρέχει σε βάθος πληροφορίες για τις τρέχουσες εταιρικές τάσεις και δραστηριότητες ταξιδιού.
Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικά επίπεδα αισιοδοξίας μεταξύ των διαχειριστών εταιρικών ταξιδιών.
Τα τρία τέταρτα (75%) των ερωτηθέντων αναμένουν ότι ο όγκος ταξιδιών του οργανισμού τους το 2022 θα επισκιάσει τα επίπεδα του 2019, με περισσότερους από το ένα τρίτο (32%) να αναφέρουν ότι αναμένουν ότι οι όγκοι θα αυξηθούν σημαντικά .
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, οι λόγοι για τον αυξημένο όγκο ταξιδιών περιλαμβάνουν:
«Υπάρχει ανάγκη οι υπάλληλοί μας να συναντώνται πρόσωπο με πρόσωπο για εκπαιδευτικούς και επιχειρηματικούς σκοπούς».
«Η επιχείρησή μας πρέπει να μάθει από άλλες αγορές».
«Προσπαθούμε να επεκταθούμε διεθνώς: νέους συνεργάτες, πελάτες και επενδυτές».
“Περισσότερα ταξίδια υπογραμμίζουν την επιθυμία μας να επεκτείνουμε την έκθεσή μας σε νέες αγορές.”
Η έκθεση παρέχει περαιτέρω πράσινους βλαστούς, καθώς τα δεδομένα δείχνουν ότι οι οργανισμοί επιθυμούν να προμηθεύονται ταξίδια εκτός συνόρων. Περισσότερο από το 69% των ταξιδιωτικών διαχειριστών στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε ολόκληρη την Ευρώπη δηλώνουν ότι προμηθεύονται διεθνώς (τόσο εντός όσο και εκτός Ευρώπης). Αντίθετα, λιγότερο από το 8% των ταξιδιωτικών διαχειριστών προμηθεύονται αποκλειστικά εσωτερικές επιλογές, καταδεικνύοντας τη σημαντική στροφή προς την επιθυμία για ευρύτερα ταξίδια.
Ο Graham Pope , Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Cvent Europe δήλωσε:
«Τα αποτελέσματα σε αυτήν την έκθεση απεικονίζουν την απίστευτη ευκαιρία που υπάρχει για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας καθώς οι οργανισμοί προσπαθούν να επαναφέρουν τους υπαλλήλους τους στο δρόμο και να εμπλακούν με τους πελάτες και τις προοπτικές τους πρόσωπο με πρόσωπο. τροφοδοτούν την ανάπτυξή τους. Μετά από μερικά δύσκολα χρόνια, μια τόσο σημαντική αναζωπύρωση στην αγορά είναι σπουδαία νέα για τον κλάδο της φιλοξενίας και θα ωφελήσει ιδιαίτερα τους προμηθευτές που είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για να προσελκύσουν τους αγοραστές τους με πιο δυναμικό τρόπο. Ενώ οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση, ελπίζουμε αυτή η θετική δυναμική να εμπνέει μεγαλύτερη εστίαση στην κρίσιμη σημασία του κλάδου της φιλοξενίας και στους ανθρώπους που βοηθούν στην παροχή απίστευτων εμπειριών».
Οι πρόσθετες επισημάνσεις περιλαμβάνουν:
Οι ταξιδιωτικοί προϋπολογισμοί αυξάνονται καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια αναγνωρίζονται ως κρίσιμος τρόπος αύξησης εσόδων
Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι η πλειοψηφία (81%) των ερωτηθέντων αναμένει ότι ο προϋπολογισμός τους για επαγγελματικά ταξίδια ανά ταξίδι θα αυξηθεί το 2022, σε σύγκριση με τα επίπεδα δαπανών του 2019. Ενώ αυτή η αύξηση αποδίδεται εν μέρει στην αύξηση του κόστους αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων εντός του κλάδου, οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αναφέρετε επίσης άλλους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του επαγγελματικού ταξιδιού που αναγνωρίζεται ως καθοριστικός τρόπος για την επέκταση των πωλήσεων – επομένως απαιτείται αυξημένος προϋπολογισμός για την επίτευξη των στόχων.
Οι υπεύθυνοι ταξιδιών προμηθεύονται επίσης συσκέψεις και εκδηλώσεις
Το 88% των διαχειριστών εταιρικών ταξιδιών που ερωτήθηκαν είναι υπεύθυνοι για την προμήθεια ξενοδοχείων για συσκέψεις και εκδηλώσεις εκτός από την προμήθεια για ταξίδια εργαζομένων, με το 64% να αναφέρει τους τύπους εκδηλώσεων που περιλαμβάνουν μεγάλα εξωτερικά συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις.
Σε περιφερειακό επίπεδο, οι αγορές όπου υπάρχει το μεγαλύτερο crossover σε ρόλους είναι η Ολλανδία (95%) και η Γαλλία (91%). Με διευρυμένους ρόλους και αρμοδιότητες, οι επαγγελματίες του ταξιδιού διαχειρίζονται συχνά μεγαλύτερους προϋπολογισμούς και έχουν αυξημένη αγοραστική δύναμη. Οι προμηθευτές του κλάδου πρέπει να κατανοήσουν αυτή τη δυναμική των αναδυόμενων αγοραστών για να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις και να προσελκύσουν περισσότερους αντιπροσώπους και προγράμματα στα ξενοδοχεία, τους χώρους και τους προορισμούς τους.
Αλλαγή προτεραιοτήτων προγράμματος
Περισσότερο από το 83% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι εκτιμήσεις του ταξιδιωτικού τους προγράμματος είτε έχουν αλλάξει σημαντικά είτε κάπως σε σύγκριση με το 2019. Οι τομείς που έχουν αυξηθεί σε σημασία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την ευελιξία των πωλητών, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Οι υπεύθυνοι ταξιδιών έχουν επίσης αρχίσει να ενδιαφέρονται περισσότερο για προσφορές διπλής ή δυναμικής τιμής από ξενοδοχεία. Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (62%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι πλέον πιο ανοιχτοί να συζητήσουν αυτούς τους τύπους τιμών από ό,τι ήταν το 2019, επιδεικνύοντας την επιθυμία να συγκρίνουν τα ποσοστά για μεγιστοποίηση της αξίας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να κατανοήσουν καλύτερα τους αγοραστές τους και να προετοιμαστούν για πιο επιτυχημένες διαπραγματεύσεις.