Ο Expedia Group αποσύρεται από το HomeAway στις ΗΠΑ και μεταφέρει τους πελάτες στην πλατφόρμα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης Vrbo.

Τον Μάρτιο του 2019, ο Όμιλος Expedia που είχε εξαγοράσει το 2015 το Vrbo, του ετοιμάζει νέο λογότυπο και διαφημιστική καμπάνια.

Δύο μήνες αργότερα, καθιστά την Vrbo ως την κύρια παγκόσμια μάρκα εναλλακτικών καταλυμάτων της, σε 15 χώρες σε ολόκληρη την Αμερική, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.

Τώρα οι διαφημιζόμενοι – από προορισμούς, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και ενοικιάσεις αυτοκινήτων – θα μπορούν να συνδεθούν με ταξιδιώτες και βραχυπρόθεσμους ενοικιαστές που θέλουν να κάνουν κράτηση.

Σύμφωνα με το Expedia Group πέρυσι, σχεδόν 16 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες εξερεύνησαν το Vrbo κάθε μήνα, που αντιστοιχεί σε περίπου 250 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές σελίδας. Παράλληλα η “διασταύρωση” χρήστη μεταξύ της Vrbo και των άλλων πλατφορμών της Expedia, παρέχει στους διαφημιζόμενους ένα νέο κοινό. Για παράδειγμα, μόνο το 29% των αγοραστών της Hotels.com και το 22% των αγοραστών της Expedia επισκέπτονται επίσης το Vrbo.

Η εταιρεία λέει ότι αυτή η κίνηση θα της επιτρέψει να αφιερώσει περισσότερους πόρους στο μάρκετινγκ και την υποστήριξη πελατών για τη Vrbo. Και όπως υπογραμμίζει τίποτα δεν θα αλλάξει για ιδιοκτήτες σπιτιού, διαχειριστές ακινήτων ή ταξιδιώτες που έχουν χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο HomeAway.