Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Όμιλος Expedia προσάρμοσε το EBITDA σε 479 εκατ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην ιστορία της εταιρείας και το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο θετικά προσαρμοσμένων.
Για ολόκληρο το έτος 2021, το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 1,5 δις δολάρια.
Τα τριμηνιαία προσαρμοσμένα EBITDA αυξήθηκαν κατά 1 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2019 -την πιο πρόσφατη περίοδο που δεν επηρεάστηκε από την πανδημία- παρά το γεγονός ότι τα έσοδα το 4ο τρίμηνο του 2021, 2,3 δις δολάρια και 17% χαμηλότερα από το τέταρτο τρίμηνο του 2019.
«Η απόδοση του τέταρτου τριμήνου δείχνει περαιτέρω πώς διαχειριζόμαστε μια πολύ πιο αποτελεσματική επιχείρηση σε σχέση με πριν από την πανδημία», δήλωσε ο Eric Hart οικονομικός διευθυντής του Ομίλου Expedia.
Τα έσοδα ολόκληρου του έτους 2021 ήταν 8,6 δις δολάρια, σε σύγκριση με 12,1 δις δολάρια για ολόκληρο το έτος 2019.
Οι συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις ήταν 17,5 δις δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Αντιπροσωπεύουν την χαμηλότερη τριμηνιαία πτώση για το έτος, αλλά εξακολουθεί να είναι μειωμένη κατά 25% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.
Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ το τέταρτο τρίμηνο ήταν περίπου 875 εκατομμύρια δολάρια. Μειωμένα κατά 12% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2019, αλλά υπερδιπλάσιο από το τέταρτο τρίμηνο του 2020.
Οι τάσεις κρατήσεων έχουν βελτιωθεί μέχρι τον Ιανουάριο και είναι ανοδικές έναντι του 2019 τις πιο πρόσφατες εβδομάδες. Κυρίως λόγω των κρατήσεων στις ΗΠΑ, ακολουθούμενες από την EMEA.
Επανασχεδιασμός αφοσίωσης
Βασικό στοιχείο της στρατηγικής διατήρησης πελατών του Ομίλου Expedia είναι ο επανασχεδιασμός του προγράμματος αφοσίωσης, που ανακοινώθηκε το περασμένο φθινόπωρο.
«Το πρόγραμμα πίστης θα καλύψει όλες τις επωνυμίες μας, όλα τα προϊόντα μας και θα μπορείτε να κερδίσετε και να κερδίσετε από όλα αυτά, κάτι που είναι μια μεγάλη καινοτομία, υπογραμμίζει ο Peter Kern διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Expedia.
Όλη η έρευνα δείχνει ότι το πιο σημαντικό πράγμα για τους πελάτες είναι να έχουν το εύρος του προϊόντος».