O μεγάλος αμερικανικός όμιλος ξενοδοχείων Marriott International, που πρόσφατα εξαγόρασε τον όμιλο Starwood Hotels & Resorts (Sheraton, Westin, W, The Luxury Collection κ.ά.), έχει καταστρώσει σχέδιο επέκτασης για την επόμενη πενταετία σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά). «Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή παρθένο έδαφος για τη Marriott και γι’ αυτό μας ενδιαφέρει να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα από τα brands του χαρτοφυλακίου μας», αναφέρει ο Νίκος Χάντζος, ο οποίος με έδρα το Ντουμπάι είναι επικεφαλής της Marriott για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Ο ίδιος λείπει από τη χώρα μας 22 χρόνια, έχοντας υπηρετήσει τον κλάδο των ξενοδοχείων από διαφορετικά πόστα σε Αμερική και Σαουδική Αραβία, ενώ από το 2005 βρίσκεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η Marriott μόλις προ ολίγων ημερών ανακοίνωσε την επιστροφή της, μετά από μία τριετία, στην Αθήνα, μέσω της συνεργασίας της με το ξενοδοχείο «Metropolitan» του ομίλου Χανδρή επί της λεωφόρου Συγγρού. «Εξετάζουμε ένα σημαντικό αριθμό συμφωνιών σε όλη την Ελλάδα τόσο στο κομμάτι της διαχείρισης όσο και στο κομμάτι του franchise.
Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η συνολική παρουσία ξενοδοχειακών αλυσίδων στην ελληνική αγορά είναι μικρή, σε ποσοστό κάτω του 10% σε σύγκριση με το υφιστάμενο ξενοδοχειακό δυναμικό στη χώρα, μας δίνει τη δυνατότητα να εξετάσουμε την ανάπτυξη οποιουδήποτε από τα 30 brands που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο του νέου σχήματος των Μarriott – Starwood, που σημειωτέον διαθέτουν περισσότερα 85.000.000 μέλη μέσω του προγράμματος επιβράβευσης πελατών.
Πολύ περισσότερο, δε, τώρα, μετά και την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Starwood, που ο όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό του, είτε στο κομμάτι των αλυσίδων πολυτελείας που μπορεί να απευθύνονται σε πιο υψηλά εισοδήματα, είτε στη μεσαία κατηγορία, αλλά και τα brands που πρεσβεύουν το πιο οικονομικό lifestyle και απευθύνονται στη νέα γενιά των ταξιδιωτών των millennials (δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000).
Πιστεύουμε, για παράδειγμα, πολύ στο νέο μέλος της οικογένειας της Marriott, τα «Moxy», τα οποία απευθύνονται σε αυτό το κοινό και αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή εντός και εκτός ευρωπαϊκής αγοράς. Στην ελληνική αγορά οι προορισμοί στους οποίους δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση είναι τα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Καλαμάτα κ.ά.) και φυσικά στους προορισμούς όπου θα επενδύσει η Fraport, στο πλαίσιο της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, δεδομένου ότι θέλουμε εκεί όπου επενδύουμε να υπάρχουν καλές υποδομές.
Αυτό σημαίνει ότι μας ενδιαφέρουν και τα νησιά του Ιονίου -π.χ. Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά- όπου σήμερα Marriott και Starwood δεν έχουν καθόλου παρουσία, αλλά και περιοχές όπου μπορούμε να λειτουργήσουμε resorts», τονίζει ο κ. Χάντζος. Η Marriott International, μετά την εξαγορά του ομίλου Starwood, είναι ο μεγαλύτερος όμιλος ξενοδοχείων στον πλανήτη, με 30 ξενοδοχειακά brands και περισσότερα από 5.700 ξενοδοχεία με 1.100.000 δωμάτια σε πάνω από 100 χώρες.
Πηγή : www.newmoney.gr