Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Trip.com Group ξεκίνησε μια νέα πλατφόρμα για να βοηθήσει στις πωλήσεις τους προμηθευτές του. Όπως προορισμούς, ξενοδοχεία και αξιοθέατα. Το Star Hub είναι πλέον διαθέσιμο στην εφαρμογή της μάρκας για κινητά.
Η πλατφόρμα δίνει στους προμηθευτές το δικό τους κανάλι. Εκεί μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις προσφορές τους. Χρησιμοποιώντας εικόνες, βίντεο και κείμενο και να αλληλεπιδράσουν με τους οπαδούς τους.
Κατά την έναρξη, το Star Hub περιλαμβάνει περισσότερα από 100 κανάλια από μάρκες φιλοξενίας.
Μεταξύ των οποίων, Intercontinental Hotels & Resorts, Shangri-La Hotels and Resorts, Accor Group και Marriott International.
Αξιοθέατα όπως το Σινικό Τείχος, ο Πύργος Oriental Pearl και η Αρχαία Πόλη Taierzhuang καθώς και προορισμούς.
Ο όμιλος Trip.com επισημαίνει ότι το Star Hub είναι «μέρος μιας στρατηγικής μετακίνησης στο χώρο μάρκετινγκ περιεχομένου». Και προορίζεται «να γίνει το οικοσύστημα περιεχομένου για τους βιομηχανικούς εταίρους».
Σύμφωνα με την εταιρεία ο ιδιοκτήτης και ο χειριστής του θεματικού πάρκου Chimelong δοκιμάζει τον ιστότοπο για περισσότερο από τρεις μήνες. Στα τέλη Απριλίου είχε περίπου 25.000 ακόλουθους με 150 εκατομμύρια εμφανίσεις και 1,5 εκατομμύρια προβολές περιεχομένου.