Σύνταξη: tourismtoday.gr

O International Airlines Group (IAG) -ιδιοκτήτης της British Airways- στοχεύει να αποκαταστήσει τη χωρητικότητα σε επίπεδα πριν από την πανδημία έως το τέλος του 2023 και προειδοποίησε για ένα «προκλητικό περιβάλλον» αυτό το καλοκαίρι.

Ο IAG παραδέχτηκε ότι ορισμένες από τις δραστηριότητες του «δεν είναι εκεί που θα θέλαμε» και αυτό επηρεάζει την εξυπηρέτηση πελατών.

«Εργαζόμαστε σε ένα περιβάλλον πρόκλησης. Οι γαλλικές απεργίες της ATC επηρεάζουν τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες μας.
Τα παγκόσμια προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας μειώνουν τη διαθεσιμότητα των αεροσκαφών, ανέφερε η ομάδα.

Η British Airways επηρεάζεται ιδιαίτερα λόγω της έκθεσης της στο Λονδίνο τόσο στο Χίθροου όσο και στο Γκάτγουικ και του πολύπλοκου προγράμματος».

Η κατάσταση αντιμετωπίζεται με στρατολόγηση 4.000 ατόμων το πρώτο εξάμηνο, με ιδιαίτερη έμφαση στις χερσαίες επιχειρήσεις.

Ο αερομεταφορέας του Ηνωμένου Βασιλείου αναμένεται να επιστρέψει στα προ-πανδημικά επίπεδα χωρητικότητας «non-premium» το 2024, χωρητικότητας μεγάλων αποστάσεων έως το 2025 και χωρητικότητας premium έως το 2026, σύμφωνα με την IAG.

Η πρόβλεψη του IAG για ολόκληρο το έτος έγινε εν μέσω «πολύ ισχυρής» ζήτησης ταξιδιών αναψυχής, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές και στις επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς.

Αναφέροντας κέρδη ρεκόρ στο πρώτο εξάμηνο, αποκάλυψε ότι η ισχύς στον τομέα της αναψυχής αντιστάθμιζε την βραδύτερη ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια στις αεροπορικές της εταιρείες που περιλαμβάνουν επίσης τις Aer Lingus, Iberia, Vueling και Level.

«Η British Airways βλέπει ισχυρή ζήτηση αναψυχής σε όλες τις καμπίνες αλλά χαμηλότερα επίπεδα εταιρικών ταξιδιών, δήλωσε η IAG. Συνεχίζει να επικεντρώνεται στις παραδοσιακά ισχυρές αγορές της στον Βόρειο Ατλαντικό, καθώς και να ανοίγει εκ νέου τα βασικά της δρομολόγια στην Ασία».

  • Τα καθαρά κέρδη του ομίλου για το εξάμηνο έως τις 30 Ιουνίου ανήλθαν σε 921 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 654 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν σε ετήσια βάση στα 13,5 δις ευρώ από 9,3 δις ευρώ.
  • Η χωρητικότητα, για το πλήρες έτος 2023 θα είναι περίπου το 97% των επιπέδων πριν από την Covid-19, υπόκεινται σε διακοπή.

Αν και δεν υπάρχει σημάδι αδυναμίας στις μελλοντικές κρατήσεις, ο όμιλος συνεχίζει να λαμβάνει υπόψιν υπόψη τις ευρύτερες αβεβαιότητες που ενδέχεται να επηρεάσουν ολόκληρο το έτος.
Αυτό περιλαμβάνει τον πιθανό αντίκτυπο της γεωπολιτικής και μακροοικονομικής αστάθειας στην τιμή των καυσίμων και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς και τον αντίκτυπο εξωτερικών παραγόντων στο λειτουργικό περιβάλλον, όπως οι απεργίες».

Ο διευθύνων σύμβουλος της IAG, Luis Gallego, δήλωσε ότι «τα ισχυρά μας κέρδη από την αρχή του έτους συμβάλλουν στη χρηματοδότηση επενδύσεων για τους πελάτες μας και στη βελτίωση του ισολογισμού μας μειώνοντας το χρέος.

Στοχεύουμε να επιστρέψουμε στην προ-πανδημική ικανότητα στα τέλη του τρέχοντος έτους.
Αυτά τα αποτελέσματα είναι χάρη σε μια ισχυρή απόδοση από όλες τις εταιρείες σε όλο τον όμιλο.

Η ζήτηση των πελατών παραμένει ισχυρή σε ολόκληρο τον όμιλο, ιδιαίτερα για ταξίδια αναψυχής, με περίπου το 80% των εσόδων από επιβάτες για το τρίτο τρίμηνο να έχει ήδη κρατηθεί. Και οι αεροπορικές μας εταιρείες έχουν θέσει σε εφαρμογή σχέδια για την υποστήριξη των πτήσεων κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης καλοκαιρινής περιόδου».