Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πέρυσι, ο Radisson Hotel Group κατέγραψε την ισχυρότερη χρονιά υπογραφών του και πρόσφατα ανακοίνωσε στόχους για το 2022 να ξεπεράσει την προηγούμενη χρονιά.

Ο Όμιλος ανακοίνωσε επίσης τις προθέσεις του να απελευθερώσει τη δυναμική των διαφορετικών εμπορικών σημάτων και των συνεργασιών του στην APAC για να οδηγήσει σε σημαντική ανάπτυξη σε ολόκληρη την περιοχή έως το 2025.

Μέχρι σήμερα από τις αρχές του 2022, ο Όμιλος έχει υπογράψει και ανοίξει πάνω από 100 ακίνητα σε βασικές χώρες όπως η Τουρκία, η Ελλάδα, η Μαδαγασκάρη και η Κίνα.

Στον τομέα του lifestyle, ο Όμιλος άνοιξε και υπέγραψε ακίνητα της Radisson Collection στη Γερμανία, την Τουρκία, την Ισπανία, τη Σαουδική Αραβία, την Κροατία και την Εσθονία, αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο της Radisson Collection σε πάνω από 50 ξενοδοχεία.

Η Radisson Blu, η μεγαλύτερη μάρκα ανώτερης ποιότητας στην Ευρώπη, υπέγραψε και άνοιξε πολλά νέα ξενοδοχεία σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς όπως η Βαρκελώνη, η Μύκονος, η Μαδαγασκάρη, η Ιορδανία, το Lanzarote και η Galle, ανεβάζοντας το συνολικό χαρτοφυλάκιο σε 394 ακίνητα.

Το εμπορικό σήμα του Ομίλου Radisson Individuals, έκανε το ντεμπούτο του σε νέες αγορές όπως η Αίγυπτος και η Τουρκία και επέκτεινε την παρουσία του στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Γκάνα, την Πολωνία και τη Νορβηγία, ανεβάζοντας το συνολικό χαρτοφυλάκιο της μάρκας σε πάνω από 60 ακίνητα σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη.

Στην Ινδία, ο Όμιλος ξεκίνησε μια επέκταση επωνυμίας Radisson Individuals Retreats ως μέρος του σχεδίου του να διπλασιάσει το αποτύπωμα του σε 250 ξενοδοχεία στη χώρα έως το 2025.

Η Radisson, η επωνυμία του Ομίλου γνωστή για το διακριτικό μινιμαλιστικό σκανδιναβικό στιλ και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πολυτελής μάρκα στην EMEA, έκανε το ντεμπούτο της σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Βελγίου με το άνοιγμα του Radisson Hotel Liège City Centre, του 15ου ξενοδοχείου στη χώρα.

Η μάρκα Radisson υπέγραψε και άνοιξε άλλα ακίνητα σε EMEA και APAC στη Γαλλία, την Πολωνία, τη Σενεγάλη, τη Σρι Λάνκα, την Ελλάδα, την Τουρκία και τις Μαλδίβες, φέρνοντας το χαρτοφυλάκιο της μάρκας σε 290 ξενοδοχεία σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη.

Τον περασμένο μήνα, ο Όμιλος ανακοίνωσε την επέκταση της στρατηγικής του συνεργασίας με τον Όμιλο PPHE Hotel Group για να αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο από premium lifestyle art’otels σε πόλεις-κλειδιά και να συνεργαστεί σε ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλο το χαρτοφυλάκιο επωνυμιών του Ομίλου στην Ευρώπη .

Ιδιαίτερη εστίαση για την ανάπτυξη σε ολόκληρη την EMEA είναι η επέκταση της μάρκας lifestyle μεσαίας κλίμακας του Ομίλου, prizeotel , με 45 προβλεπόμενες νέες υπογραφές σε επιλεγμένες χώρες τα επόμενα πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η μάρκα άνοιξε το πρώτο της ξενοδοχείο στη Βιέννη νωρίτερα φέτος.

Για να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης του και να προσφέρει υποστήριξη από εμπειρογνώμονες σε βασικές αγορές, ο Όμιλος θα ανοίξει ένα περιφερειακό γραφείο στο Ριάντ, αργότερα αυτό το έτος.
Έχει επίσης δημιουργήσει νέες αποκλειστικές επιχειρηματικές μονάδες στη Μπανγκόκ, την πόλη Χο Τσι Μινχ, την Τζακάρτα και το Σίδνεϊ. δημιουργία ομάδων τοπικής ανάπτυξης και λειτουργίας.