Η Thomas Cook ξεκίνησε την πρώτη της εταιρική σχέση με την επανέναρξη με τον διαδικτυακό πωλητή που συνεργάστηκε με αξιωματούχους τουρισμού στη Μαδέρα.

Η συμφωνία θα δει το νησί, το οποίο παραμένει στον ταξιδιωτικό διάδρομο του Ηνωμένου Βασιλείου, να εμφανίζεται στον ιστότοπο Thomas Cook, σε κοινωνικά κανάλια και να προωθείται απευθείας στους πελάτες.

Ο εμπορικός διευθυντής της Thomas Cook, Phil Gardner, δήλωσε: « Η Thomas Cook είναι ένα από τα πιο διάσημα ονόματα στα ταξίδια και από την επανέναρξη μας, είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι με πόσους προορισμούς μας πλησίασαν για να τους βοηθήσουμε να προωθήσουν τις διακοπές τους » .

Το Συμβούλιο Προώθησης της Μαδέρας δήλωσε ότι θέλει να βασιστεί στην ένταξή του στον ταξιδιωτικό διάδρομο και να τοποθετηθεί ως «ένας από τους ασφαλέστερους προορισμούς στην Ευρώπη».

Η δραστηριότητα μάρκετινγκ με την Thomas Cook θα διαρκέσει για ένα μήνα.