Σε μια επικεντρωμένη πρωτοβουλία για να δώσει συμπληρωματικά ταξίδια στις Μαλδίβες, η Thomas Cook India υπέγραψε μια στρατηγική συμφωνία με την Maldives Marketing and Public Relations Corporation (MMPRC) για την ενίσχυση της προβολής και των επισκέψεων στον προορισμό.

Λαμβάνοντας υπόψη το θετικό συναίσθημα των καταναλωτών λόγω των ανακοινώσεων σχετικά με το εμβόλιο, η έκθεση ετοιμότητας διακοπών της Thomas Cook India (Δεκέμβριος 2020) αποκαλύπτει ότι οι διεθνείς προορισμοί βλέπουν μια σημαντική πορεία αύξησης της ζήτησης με το 48% των ερωτηθέντων να επιθυμούν να κάνουν διεθνείς διακοπές το 2021. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για προορισμούς μικρών αποστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των Μαλδίβων, είναι  στο 50%.

Με τις Μαλδίβες να ανοίγουν ξανά τα σύνορά τους τον Ιούλιο του 2020, η Thomas Cook India γνώρισε μια ενθαρρυντική αύξηση της ζήτησης / ενδιαφέροντος. Για να καταλύσει αυτή τη ζήτηση, η στρατηγική της συμφωνία με την MMPRC σκοπεύει να δημιουργήσει υψηλή προβολή και να κατευθύνει το δυναμικό της Ινδίας προς τις Μαλδίβες.

Η Thomas Cook India σκοπεύει να επεκτείνει το marcom της σε ένα ευρύ φάσμα βιώσιμων καταναλωτικών τμημάτων σε χώρους αναψυχής, B-Leisure και εταιρικά MICE.

Η Thomas Cook India και η στρατηγική συμφωνία MMPRC θα εμβαθύνουν τη σχέση μεταξύ των δύο μερών και θα το αξιοποιήσουν για να επισημάνουν τις Μαλδίβες ως έναν προτιμώμενο προορισμό που υπόσχεται χαλαρωτικές διακοπές με μια ποικιλία συναρπαστικών εμπειριών.

Η συνεργασία θα διασφαλίσει επίσης την επανάληψη της ασφάλειας και της υγιεινής – βασική πτυχή για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια στην εποχή της COVID.

Για να διασφαλίσει την υγεία και την ασφάλεια των πελατών, η Thomas Cook India έχει δημιουργήσει ένα ολιστικό τρίπτυχο πρόγραμμα οικοδόμησης εμπιστοσύνης με τη μορφή του Assured-Insured-Secured που καλύπτει κάθε πτυχή της φυσικής ασφάλειας καθώς και της ψυχικής και οικονομικής ασφάλειας.