Τη διαδικασία αλλαγής του ονόματός σε TUI για πάνω από 600 καταστήματα του θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα ο Thomson

Παράλληλα, ξεκίνησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση κατά τη διάρκεια του εμβληματικού προγράμματος X Factor για να ανακοινώσει την αλλαγή ονόματος.

Η διαφήμιση δείχνει έναν άντρα να βουτάει στο νερό με το απλό μήνυμα : Ο Thomson μετονομάζεται σε TUI.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η διαφήμιση των 20 δευτερολέπτων ήταν «στο επίκεντρο μιας επικοινωνιακής στρατηγικής ευρείας κλίμακας  που θα καθιερώσει το όνομα TUI στο μυαλό του βρετανικού κοινού».

Επίσης, ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο του 2016 ότι η καμπάνια μάρκετινγκ του καλοκαιριού 2017 «στιγμές» ήταν η τελευταία με το εμπορικό σήμα της Thomson, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πλήρες re-branding μέχρι το τέλος του έτους.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της TUI Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας, Jeremy Ellis, δήλωσε χαρακτηριστικά : «Θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας είναι έτοιμοι να κάνουν μαζί μας αυτό το συναρπαστικό ταξίδι, γι ‘αυτό είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνήσουμε με σαφήνεια τη μετάβαση».