Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) και το Instagram δημιούργησαν από κοινού έναν «Εγχειρίδιο ανάκτησης τουρισμού».
Στόχος είναι να προσφέρουν στους προορισμούς και τις επιχειρήσεις συμβουλές μάρκετινγκ μέσω social media.

Η πρώτη συνεργασία του UNWTO με το Instagram είναι μέρος της στροφής του οργανισμού προς τις ψηφιακές πλατφόρμες. Και αποσκοπεί να βοηθήσει στην επανεκκίνηση του τουρισμού, με έμφαση σε τοπικά και βιώσιμα έργα.

Το εγχειρίδιο παρέχει πληροφορίες για την αξιοποίηση του Instagram στο έπακρο. Διερευνά τρόπους ενθάρρυνσης σε τοπικά ταξίδια αυξάνοντας παράλληλα την περιβαλλοντική συνείδηση.

Επίσης, περιλαμβάνει παραδείγματα μικρών επιχειρήσεων και προορισμών που έχουν χρησιμοποιήσει με επιτυχία το Instagram για να συνδεθούν με βασικά κοινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ένας τουρίστας μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά

«Καθώς τα μέρη του κόσμου αρχίζουν να ανοίγουν ξανά προσεκτικά, τώρα είναι η ώρα να είμαστε δημιουργικοί. Και να δείξουμε γιατί ο τουρισμός είναι σημαντικός για τα άτομα, για τις κοινότητες μας και για τον πλανήτη μας, δήλωσε ο γενικός γραμματέας του UNWTO Zurab Pololikashvili.

Η συνεργασία του UNWTO με το Instagram θα δείξει ότι τα ασφαλή, υπεύθυνα ταξίδια είναι δυνατά, αλλά και πώς μόνο ένας τουρίστας μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά».