Η Emirates, η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, μετέφερε περισσότερους από 10 εκατομμύρια επιβάτες με σχεδόν 35.000 πτήσεις σε 130 προορισμούς αυτό το καλοκαίρι.

Έχοντας προβλέψει την ισχυρή επιστροφή της ταξιδιωτικής ζήτησης, η Emirates συνεργάστηκε στενά με τους συνεργάτες της στα αεροδρόμια για να λειτουργήσει όπως είχε προγραμματιστεί, να ελαχιστοποιήσει τις ταξιδιωτικές διακοπές και να οδηγήσει τους πελάτες στις προγραμματισμένες διακοπές και ταξίδια τους για να δουν φίλους και συγγενείς σε όλο τον κόσμο το καλοκαίρι.

Η αεροπορική εταιρεία αύξησε επίσης τις δραστηριότητές της για να εξυπηρετήσει τη ζήτηση των πελατών κατά τη διάρκεια αυτής της πολυάσχολης περιόδου, αποκαθιστώντας τις καθημερινές υπηρεσίες προς το Λονδίνο Stansted και αυξάνοντας τις πτήσεις σε 33 πόλεις σε δημοφιλή δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή, καθώς και σε αγαπημένα μέρη διακοπών όπως το Σεϋχέλλες, Μαλδίβες, Μεξικό και Μαϊάμι.

Τον Ιούνιο, η Emirates πρόσθεσε το Τελ Αβίβ στο παγκόσμιο δίκτυό της και τον Ιούλιο πρόσθεσε μια τρίτη καθημερινή πτήση προς το Λονδίνο Gatwick για να εξυπηρετήσει ταξιδιώτες που επηρεάστηκαν από τις περικοπές χωρητικότητας στο Χίθροου.

Το εμβληματικό A380 της Emirates, το μεγαλύτερο εμπορικό τζετ στον κόσμο, αναπτύχθηκε επίσης για να εξυπηρετήσει την υψηλή ζήτηση πελατών σε περισσότερες από 30 πόλεις γύρω από το δίκτυό του.

Στο έδαφος, η αεροπορική εταιρεία άνοιξε εκ νέου και λειτουργούσε 32 επώνυμα σαλόνια Emirates, συμπεριλαμβανομένων 25 αποκλειστικών lounge σε μεγάλα αεροδρόμια σε όλο το δίκτυό της, για να παρέχει στους συχνούς επιβάτες και στους premium ταξιδιώτες ένα άνετο καταφύγιο για ξεκούραση και ανανέωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η αεροπορική εταιρεία είχε επίσης επαναφέρει τις δωρεάν μεταφορές αεροδρομίου με το εμπορικό σήμα Chauffeur Drive για πελάτες Πρώτης και Business Class σε όλες σχεδόν τις πόλεις που εξυπηρετεί.

Το Dubai International (DXB) είναι το πιο πολυσύχναστο διεθνές αεροδρόμιο στον κόσμο. Με εκατομμύρια πελάτες της Emirates να φτάνουν, να αναχωρούν και να διέρχονται μέσω του DXB κάθε μήνα, η αεροπορική εταιρεία εξασφάλισε ομαλή λειτουργία στον κόμβο της όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με στενό συντονισμό και πρόσθετους πόρους σε όλο το οικοσύστημα του αεροδρομίου.

Οι ταξιδιώτες επωφελήθηκαν από τις επενδύσεις της αεροπορικής εταιρείας σε υπηρεσίες και ψηφιακές πρωτοβουλίες για τη μείωση του χρόνου αναμονής στο αεροδρόμιο και τη διευκόλυνση της ομαλής ροής για τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις διατυπώσεις τους και να φτάσουν εκεί που πηγαίνουν.

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες:

πάνω από 3,8 εκατομμύρια ταξιδιώτες σε όλο το δίκτυο έκαναν check-in online μέσω του emirates.com και της εφαρμογής Emirates

Πάνω από 500.000 ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τα 22 περίπτερα check-in self-service και τις 38 εγκαταστάσεις μεταφοράς αποσκευών στον τερματικό σταθμό 3 του Ντουμπάι

Πάνω από 11.000 ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες check-in της Emirates στο σπίτι, οι οποίες είναι δωρεάν για τους επιβάτες Πρώτης Θέσης που αναχωρούν από το Ντουμπάι, παρακάμπτοντας εντελώς την ουρά check-in στο αεροδρόμιο και προχωρώντας κατευθείαν στη μετανάστευση

Η Emirates συνεχίζει την ανοικοδόμηση του δικτύου και της χωρητικότητάς της καθώς χαλαρώνουν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Αυτή τη στιγμή λειτουργεί στο 74% του δικτύου/χωρητικότητας πριν από την πανδημία και σχεδιάζει να το αυξήσει στο 80% μέχρι το τέλος του έτους. Η αεροπορική εταιρεία ξεκινά επίσης τον Νοέμβριο ένα πρόγραμμα μετασκευής ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον εξοπλισμό 120 αεροσκαφών με τα πιο πρόσφατα προϊόντα επί του αεροσκάφους.