Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο ιδιοκτήτης της British Airways IAG ανέφερε διπλασιασμό στις απώλειες του πρώτου τριμήνου σε πάνω από 1,1 δις ευρώ.

Η χωρητικότητα των επιβατών ήταν μικρότερη από 20% των ισοδύναμων επιπέδων την ίδια περίοδο το 2019.

Τα σχέδια χωρητικότητας επιβατών για το τρέχον τρίμηνο είναι περίπου 25% της χωρητικότητας του 2019. «Αλλά παραμένουν αβέβαια και υπόκεινται σε έλεγχο».

Η ομάδα προειδοποίησε ότι εξακολουθεί να επηρεάζεται από την πανδημία Covid-19 μαζί με κυβερνητικούς περιορισμούς και απαιτήσεις καραντίνας.

Η IAG δεν παρέχει καθοδήγηση για τα κέρδη για το 2021. «Δεδομένης της αβεβαιότητας σχετικά με το χρόνο άρσης των κρατικών περιορισμών ταξιδιού. Καθώς και του συνεχιζόμενου αντίκτυπου και της διάρκειας του Covid-19».

«Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι μπορεί να συμβεί ένα ασφαλές ξεκίνημα ταξιδιού όπως φαίνεται από τα επιστημονικά δεδομένα, είπε ο διευθύνων σύμβουλος της IAG ο Λούις Γκάλεγκο».

Και ζήτησε κυβερνητική δράση σε τέσσερις βασικούς τομείς:

  • Ταξιδιωτικοί διάδρομοι χωρίς περιορισμούς μεταξύ χωρών με επιτυχημένη διάθεση εμβολιασμού και αποτελεσματικών δοκιμών. Όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ.
  • Προσιτές, απλές και αναλογικές δοκιμές για αντικατάσταση καραντίνας και δαπανηρών, πολυεπίπεδων δοκιμών.
  • Καλά στελεχωμένα σύνορα που χρησιμοποιούν τεχνολογία χωρίς επαφή. Συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών πυλών για την εξασφάλιση μιας ασφαλούς, ομαλής ροής ατόμων και ταξιδιού χωρίς τριβές.
  • Ψηφιακές κάρτες για τεκμηρίωση δοκιμών και εμβολιασμού για τη διευκόλυνση των διεθνών ταξιδιών.

«Αυτά τα μέτρα θα επιτρέψουν ένα ασφαλές άνοιγμα των ουρανών μας, δήλωσε ο Λούις Γκάλεγκο».

Τα ταξίδια στηρίζουν μια παγκόσμια βιομηχανία με 13 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην Ευρώπη.

Η αεροπορία θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην επανασύνδεση των ανθρώπων και στην επαναφορά των οικονομιών».

H λειτουργική ζημιά ανέρχεται σε 1.135 δις ευρώ έως τις 31 Μαρτίου σε σύγκριση με 535 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.