Πάνω από 25 δις δολάρια θα είναι τα χαμένα έσοδα στη διεθνή βιομηχανία ταξιδίων τους επόμενους εννέα μήνες, σύμφωνα με νέα μελέτη από την Juniper Research.
Η Juniper Research εξέτασε δύο πιθανά σενάρια. Μεσαία και υψηλή επίπτωση, εκτιμώντας ότι η επίπτωση ότι στο μεσαίο σενάριο η επίπτωση θα είναι χαμηλή.
Το σενάριο με υψηλό αντίκτυπο υποθέτει ότι η σοβαρή διακοπή των διεθνών ταξιδιών θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, με περιορισμούς στις μετακινήσεις και μειωμένη ζήτηση για διεθνή ταξίδια. Στην περίπτωση αυτή, η προκύπτουσα επίπτωση στα έσοδα της διεθνούς περιαγωγής από τους φορείς εκμετάλλευσης θα είναι σημαντική.
Πάνω από το ήμισυ του συνόλου των εσόδων για το έτος θα επηρεαστεί
Στο σενάριο υψηλού αντίκτυπου, η Juniper Research πιστεύει ότι πάνω από 650 εκατομμύρια επιβάτες θα ακυρώσουν λόγω κορωνοϊού τους επόμενους εννέα μήνες. Αυτό είναι πάνω από το 80% των αναμενόμενων διεθνών ταξιδιών που είχαν προβλεφθεί πριν από την εξάπλωση του ιού.
Η έρευνα εκτιμά ότι πάνω από το ήμισυ του συνόλου των εσόδων για το έτος θα επηρεαστεί. Και 25 δις θα είναι τα χαμένα έσοδα. Σύμφωνα με την έρευνα η περίοδος μεταξύ Ιουνίου και Αυγούστου είναι ιδιαίτερα σημαντική -αφού η διεθνής ζήτηση ταξίδια είναι υψηλή. Προβλέπει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης θα μπορούσαν να χάσουν μέχρι και τα 12 δις δολάρια σε έσοδα μόνο τους τρεις αυτούς μήνες.
Όσον αφορά στις συνολικές επιπτώσεις στους φορείς εκμετάλλευσης, πρέπει να σημειωθεί ότι τα παγκόσμια έσοδα αντιπροσωπεύουν μόνο το 6% περίπου των συνολικών εσόδων που χρεώνονται από τον φορέα εκμετάλλευσης ετησίως, περιορίζοντας το χτύπημα στον κλάδο.
Δεν υπάρχουν στρατηγικές μετριασμού
Δεδομένης της φύσης της διεθνούς ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η έρευνα προέβλεπε ότι δεν θα υπάρχουν στρατηγικές διαθέσιμες για τους φορείς εκμετάλλευσης για την άμβλυνση των απωλειών.
Επιπλέον, η έρευνα κατέδειξε ότι τα ταξίδια που ακυρώθηκαν λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι απίθανο να επανατοποθετηθούν. Ως εκ τούτου, η απώλεια αυτή των εσόδων είναι απίθανο να ανακτηθεί μόλις ο διεθνής ταξιδιωτικός κλάδος επανέλθει.