Ιδιαιτέρως δυναμικά ξεκινά η τουριστική περίοδος για το νησί της Ρόδου, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις ότι θα εξελιχθεί και φέτος πολύ καλά με μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων επισκεπτών από τις προηγούμενες χρονιές. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου αναμένεται να φθάσουν στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» 44 πτήσεις τσάρτερ από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και σε ανάλογους ρυθμούς αναμένεται να εξελιχθεί η κίνηση και τις επόμενες εβδομάδες.

Στο δυναμικό ξεκίνημα της νέας σεζόν αναφέρθηκε σε δηλώσεις της η αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, Μαρίζα Χατζηλαζάρου, η οποία εξέφρασε την ικανοποίησή της, ενώ παράλληλα κάλεσε όλους να βρίσκονται σε εγρήγορση ώστε να παραμείνει η Ρόδος ψηλά στις προτιμήσεις των επισκεπτών της.«Με βάση τα δεδομένα που έχουμε από το αεροδρόμιο, η σεζόν πάει πολύ καλά, έχουμε πολλές επιπλέον πτήσεις φέτος, από διαφορετικούς προορισμούς, που είναι κάτι πολύ σημαντικό για το νησί μας και μάλιστα στο ξεκίνημα της σεζόν» τόνισε η κ. Χατζηλαζάρου η οποία έκανε γνωστό ότι το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου θα υπάρξουν 44 πτήσεις τσάρτερ από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες με αποκορύφωμα τις 8 Απριλίου, οπότε θα σημειωθεί το μέγιστο των αφίξεων, αφού θα προσγειωθούν στο αεροδρόμιο της Ρόδου 19 πτήσεις.

Η κ. Χατζηλαζάρου δεν παρέλειψε να σχολιάσει ότι αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για τη σεζόν, μιας και ξεκίνησε αρκετά δυναμικά αφού και οι προοπτικές αλλά και οι προκρατήσεις που έχουμε τώρα από τις τουριστικές εκθέσεις όπου έχει συμμετάσχει η Ρόδος, είναι πολύ θετικές για τη φετινή τουριστική περίοδο. Η αντιδήμαρχος σημείωσε δε και τα εξής: «Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε όλοι σε εγρήγορση ώστε οι επισκέπτες μας να απολαύσουν και να έχουν τη δυνατότητα να γευτούν εμπειρίες μοναδικές έτσι ώστε να επαναλάβουν το εγχείρημά τους και να βάλουν τη Ρόδο σε ένα πιο συχνό προγραμματισμό μέσα στις καλοκαιρινές τους διακοπές».

Επίσης, βλέποντας την κινητικότητα που υπάρχει από τις αγορές, είτε του Ισραήλ είτε κάποιων αγορών που μπορούν εν δυνάμει να στηρίξουν την τουριστική περίοδο και τους μήνες μη αιχμής, στόχος θα είναι, σύμφωνα με την κ. Χατζηλαζάρου μέσα στη χρονιά, να γίνει μία στοχευμένη καμπάνια προβάλλοντας και τη δυνατότητα της Ρόδου ως προορισμού city break, δηλαδή προορισμού για τριήμερα-τετραήμερα ταξίδια τα οποία θα εστιάσουν είτε σε εσωτερικό τουρισμό είτε και σε τουρισμό όπως από το Ισραήλ. Πρόκειται για «αποδράσεις» που θα μπορέσουν να συνδυάσουν τη διασκέδαση με τις φυσικές ομορφιές του νησιού αλλά και τη γαστρονομία, το καζίνο και άλλες δραστηριότητες που ενδιαφέρουν τους εν λόγω τουρίστες.

Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ