Περισσότερες από 450 παραγγελίες και δεσμεύσεις από 22 αερομεταφορείς και δύο εκμισθωτές σε όλο τον κόσμο, καταγράφει το A321XLR της Airbus, στη διάρκεια των έξι μηνών από τότε που ξεκίνησε επίσημα η έκδοση Xtra Long Range του αεροσκάφους με το μεγαλύτερο μήκος της ατράκτου της οικογένειας A320neo.

Οι πελάτες θα επωφεληθούν από το φάσμα του single-aisle A321XLR, το ωφέλιμο φορτίο και την αποδοτικότητα καυσίμου και οι επιβάτες από την ευρυχωρία με τη βελτιστοποιημένη καμπίνα του Airspace, η οποία είναι ήδη σε λειτουργία με τα αεροσκάφη A350 XWB και A330neo.

“Το A321XLR είναι μια κλασική περίπτωση εφαρμογής βαθμιαίας καινοτομίας για την περαιτέρω βελτίωση της γραμμής προϊόντων εμπορικών αεροσκαφών της Airbus, δήλωσε ο Gary O’Donnell, επικεφαλής του προγράμματος Airbus A321XLR.
Μαζί με το A330neo της Airbus, το A321XLR ταιριάζει απόλυτα στο “μέσο της αγοράς” (το χάσμα μεταξύ αεροσκαφών μονής διαδρομής και των μικρότερων πλατφόρμων) και επιτρέπει επίσης στην Airbus να αυξήσει την κάλυψη προϊόντων μεταξύ των A220, A320, A330neo και A350 XWB”.

Η τελική συναρμολόγηση του πρώτου A321XLR σχεδιάζεται για το 2021, με την είσοδο του αεροσκάφους στην υπηρεσία αεροπορικών γραμμών να στοχεύει το 2023.