Αετονύχηδες εξαπάτησαν ταξιδιώτες που είχαν κάνει κρατήσεις σε ξενοδοχεία, σε μία καλοστημένη επιχείρηση μέσα από παραπλανητικές ιστοσελίδες τρίτων, μία απάτη ύψους 5,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με την Ένωση Αμερικανικών Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA).

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα το 23% των καταναλωτών έχουν παραπλανηθεί από εταιρείες τρίτων είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω τηλεφώνου που ισοδυναμεί με 28,5 εκατομμύρια διαμονές σε ξενοδοχεία.

Η AHLA εφιστά την προσοχή και με την εκστρατεία ευαισθητοποίησης “Ψάξε εξυπνότερα”, επιχειρεί να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές ώστε να μην πέφτουν θύματα παραπλανητικών τακτικών μάρκετινγκ των μεταπωλητών και να είναι σε θέση να ξεχωρίζουν τις απλές δόλιες πρακτικές.

“Είναι εύκολο και βολικό να κάνουμε online κρατήσεις ταξιδιού. Δυστυχώς, μαζί με την αύξηση των online κρατήσεων έχουν αυξηθεί οι απάτες και οι παραπλανητικές συμπεριφορές, δήλωσε η Katherine Lugar, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να ψάξουν πιο έξυπνα.”

Θα χρειαστούν λίγα επιπλέον δευτερόλεπτα για να κάνετε κράτηση απευθείας με ένα ξενοδοχείο ή ένα αξιόπιστο ταξιδιωτικό πρακτορείο, αλλά μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα, επισημαίνουν οι ειδικοί.

Η Ένωση επίσης, προτρέπει τους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν απευθείας κράτηση μέσω του αντίστοιχου ιστότοπου ή της κινητής εφαρμογής του ξενοδοχείου, κάτι που μπορεί να είναι πιο έξυπνο, αλλά είναι πολύ πιο χρονοβόρο για τον μέσο καταναλωτή.

“Σχεδόν 1/4 καταναλωτές αναφέρουν ότι παραπλανήθηκαν από μεταπωλητές τρίτων και η συνεχής ροή νέων εταιρειών που εισέρχονται στην αγορά online ταξιδιών υποδηλώνει ότι πρέπει να κάνουμε περισσότερα για να προστατεύσουμε τους καταναλωτές.

Γι ‘αυτό και ζητάμε από το Κογκρέσο να περάσει το Stop Online Booking Scams Act, ένα νομοσχέδιο που θα προστατεύει τους καταναλωτές αυξάνοντας τη διαφάνεια και την ασφάλεια της διαδικασίας online κρατήσεων “, τονίζει χαρακτηριστικά η Katherine Lugar.