Η Hyatt Hotels Corporation περιέγραψε τη στρατηγική ανάπτυξής της ανακοινώνοντας σχέδια να ανοίξει περισσότερα από 50 ξενοδοχεία πολυτελείας και lifestyle παγκοσμίως έως το 2026.
Αυτή η επέκταση αντανακλά τη συνεχή δέσμευση της Hyatt για ενίσχυση της θέσης της στους τομείς της πολυτέλειας και του lifestyle.
Αυξανόμενη ζήτηση στους τομείς πολυτελείας και lifestyle
Η αγορά των πολυτελών ταξιδιών γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη, με τις προβλέψεις να υποδεικνύουν αύξηση 52,8% του υφιστάμενου αποθέματος πολυτελών ξενοδοχείων στην Ευρώπη έως το 2028, σύμφωνα με τη Savills.
Η Hyatt έχει κεφαλαιοποιήσει αυτή την τάση, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της πολυτελείας κατά 28 ξενοδοχεία τα τελευταία τρία χρόνια και αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των πολυτελών δωματίων της από το 2017. Για την ώρα, το 70% των παγκόσμιων δωματίων της Hyatt εμπίπτουν στις κατηγορίες πολυτελείας και ανώτερης ποιότητας.
Εκτός από την πολυτέλεια, το τμήμα των ξενοδοχείων στον τρόπο ζωής έχει επίσης επεκταθεί, λόγω της αυξανόμενης προτίμησης για ταξίδια με γνώμονα την εμπειρία. Η Hyatt έχει αυξήσει το αποτύπωμά της στον χώρο του lifestyle, έχοντας προσθέσει 28 νέα ξενοδοχεία lifestyle μόνο το 2024.
Ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της σε αυτόν τον τομέα με την πρόσφατη εξαγορά των εμπορικών σημάτων της Standard International, συμπεριλαμβανομένων των The Standard και Bunkhouse. Αυτή η εξαγορά οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας αποκλειστικής ομάδας Lifestyle εντός της Hyatt, η οποία θα εδρεύει στη Νέα Υόρκη.
«Φέτος, έχουμε πολλά να γιορτάσουμε στο ILTM, το κορυφαίο γεγονός για τον κλάδο της πολυτελούς φιλοξενίας. Το 2024 ήταν μια δυνατή χρονιά για την περιοχή της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, με τομείς πολυτέλειας και lifestyle να οδηγούν αυτήν την επιτυχία, όπως φαίνεται από την εξαιρετική απόδοση των ξενοδοχείων μας. ”
“Το μέλλον μας σε αυτά τα ιδιαίτερα περιζήτητα τμήματα φαίνεται πιο λαμπρό από ποτέ, χάρη στις πρόσφατες εξαγορές όπως οι Mr & Mrs Smith και Standard Διεθνές, καθώς και τη δέσμευσή μας να χτίσουμε αφοσιωμένες ομάδες και να αξιοποιήσουμε εξειδικευμένα ταλέντα για να βελτιώσουμε τις προσφορές μας πολυτέλειας και τρόπου ζωής». τόνισε ο Javier Águila, Πρόεδρος Ομίλου, EAME, Hyatt.
Εστιασμένη στρατηγική επωνυμίας
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξής της, η Hyatt βελτιώνει το χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας της για να προσφέρει μια πιο εστιασμένη γκάμα εμπειριών για ταξιδιώτες πολυτελείας και lifestyle. Το χαρτοφυλάκιο πολυτελείας περιλαμβάνει επωνυμίες όπως οι Park Hyatt, Alila και Miraval, γνωστές για τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και τις ανέσεις τους. Η συλλογή lifestyle, η οποία περιλαμβάνει τα Andaz, Thompson Hotels και τα πρόσφατα αποκτηθέντα εμπορικά σήματα Standard International, εστιάζει στην προσφορά μοναδικού σχεδιασμού και πολιτιστικών εμπειριών.
Παγκόσμια επέκταση
Ο αγωγός της Hyatt περιλαμβάνει μια σειρά από υψηλού προφίλ εγκαίνια πολυτελών και lifestyle ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο. Μερικά από τα βασικά έργα:
- Park Hyatt Kuala Lumpur (2025)
- Park Hyatt Johannesburg (2025)
- Miraval, The Red Sea (2025) — σηματοδοτώντας το ντεμπούτο της μάρκας Miraval εκτός Βόρειας Αμερικής
- Andaz Miami Beach (2025)
- Thompson Miami Beach (2025)
- Andaz Lisbon (2025)
- Thompson Shanghai (2025)
Το χαρτοφυλάκιο της Hyatt περιλαμβάνει πλέον 256 ξενοδοχεία πολυτελείας και lifestyle σε 45 χώρες, με 58 ακίνητα στην περιοχη EMEA, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει εμπειρίες υψηλής ποιότητας για ταξιδιώτες πολυτελείας και lifestyle.