“Καμπάνα” από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου, στην lastminute.com.

Η CMA, ανάγκασε το lastminute.com να συμφωνήσει να πληρώσει περισσότερα από 7 εκατ.  λίρες σε πελάτες που περιμένουν επιστροφή χρημάτων για διακοπές που ακυρώθηκαν λόγω του Covid-19.

Πάνω από 9.000 ταξιδιώτες απλήρωτοι

Η Αρχή είχε καταγγελίες πάνω από 9.000 πελάτες των οποίων οι διακοπές ακυρώθηκαν από το lastminute.com και δεν είχαν πάρει πίσω τα χρήματα τους.
To online πρακτορείο, κατηγορείται για καθυστερήσεις, ξεπερνώντας το χρονικό διάστημα αποπληρωμής που απαιτείται από το νόμο (έως 14 ημέρες).

Το lastminute.com συμφώνησε να εξοφλήσει τουλάχιστον τους μισούς πελάτες έως τις 16 Δεκεμβρίου. Και να καταβάλει τις υπόλοιπες επιστροφές το αργότερο έως τις 31 Ιανουαρίου μετά την παρέμβαση της CMA.

Οι δεσμεύσεις σημαίνουν επίσης ότι οποιοσδήποτε δικαιούται επιστροφή χρημάτων για διακοπές που ακυρώθηκε από το lastminute.com στις ή μετά τις 3 Δεκεμβρίου θα πληρωθεί εντός 14 ημερών.

Η εταιρεία πρέπει επίσης να παρέχει στην CMA τακτικές αναφορές σχετικά με την πρόοδο των επιστροφών της.

Η μητρική εταιρεία Lastminute.com LM Holding τον περασμένο μήνα ανέφερε ζημία 30,1 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του έτους, έναντι κέρδους 20,6 εκατομμυρίων ευρώ την ίδια περίοδο το 2019.

Η CMA συνεχίζει την έρευνα για τις αποζημιώσεις

“Οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν νομική ευθύνη να παρέχουν άμεσες επιστροφές χρημάτων σε πελάτες των οποίων οι διακοπές έχουν ακυρωθεί λόγω Covid-19, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της CMA Αντρέα Κοκτσέλι.
Ανεξάρτητα από το αν ο πράκτορας έλαβε επιστροφές χρημάτων από αεροπορικές εταιρείες και παρόχους διαμονής

Η δράση μας σήμερα σημαίνει ότι οι πελάτες των οποίων οι διακοπές ακυρώθηκαν από το lastminute.com θα λάβουν τα χρήματα τους πίσω χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Η CMA συνεχίζει να ερευνά εταιρείες πακέτων διακοπών μετά από ανησυχίες ότι οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν τις επιστροφές που δικαιούνται όταν οι κρατήσεις δεν μπορούν να προχωρήσουν λόγω της πανδημίας.

Εάν διαπιστώσουμε ότι οι επιχειρήσεις παραβιάζουν το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών, δεν θα διστάσουμε να αναλάβουμε περαιτέρω δράση”.