Σύνταξη: tourismtoday.gr
Για την πορεία της φετινής σεζόν, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες των επαγγελματικών σκαφών άνευ πληρώματος μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, o Πάρις Λουτριώτης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ).
«Η σεζόν ξεκίνησε ελπιδοφόρα. Στην πορεία πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να δουλέψουμε Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Καθυστέρησε, ξεκινήσαμε προς τα τέλη Ιουνίου. Επί της ουσίας ξεκινήσαμε πριν από δύο εβδομάδες και περιμένουμε να ολοκληρωθεί και ο Αύγουστος, που πιστεύουμε ότι θα είναι γεμάτος. Βέβαια, με την εξέλιξη της πανδημίας, έχουμε αρχίσει και έχουμε μηνύματα για ακυρώσεις κ.λπ. Ελπίζουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί. Αν συμβεί, δεν θα είμαστε παραπάνω από το έργο παραγωγής που κάναμε την περσινή χρονιά, το 2021. Θα είμαστε στα ίδια σημεία, άρα πεσμένοι. Πέρυσι είχαμε περί το 75% πτώση», επισημαίνει ο Πάρις Λουτριώτης.
«Η ελληνική επικράτεια έχει ένα τεράστιο πρόβλημα θέσεων ελλιμενισμού. Είμαστε πάρα πολύ πίσω, υπάρχουν, κατ’ εκτίμηση, περί τα 2.000 σκάφη αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα και στις νησιωτικές και στις παράκτιες περιοχές, τα οποία δεν έχουν θέσεις ελλιμενισμού. Το 40% των ναυλώσεων στην ελληνική επικράτεια γινόταν μέσα από τη μαρίνα Αλίμου. Η μαρίνα Αλίμου ιδιωτικοποιήθηκε. Εμείς δεν είμαστε εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων, αλλά δεν προβλέφθηκε εναλλακτική λύση μετακίνησης του στόλου», τονίζει ο πρόεδρος του ΣΙΤΕΣΑΠ.
«Δυστυχώς στη μαρίνα Αλίμου υπάρχουν πολλές καταγγελίες, δεν υπάρχει επαρκής υδροδότηση και δεν υπάρχει επαρκής ρευματοδότηση», καταλήγει ο Πάρις Λουτριώτης.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: