Του Χάρη Ντιγριντάκη
Με επαναπροσδιορισμό των στρατηγικών της στόχων και την παροχή νέων σύγχρονων προϊόντων προς το καταναλωτικό κοινό εισέρχεται η Εθνική Ασφαλιστική στο λυκαυγές του 2024.
Ήδη δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά για την εταιρεία, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα 65 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Robert Gauci, στόχος της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η παραγωγή ασφαλίστρων να ανέλθει άνω του 1 δισ. ευρώ μέχρι το 2027 και η περαιτέρω ανάπτυξη σε κατηγορίες όπως οι ασφάλειες κατοικίας και αυτοκινήτου αλλά και υγείας, όπου ήδη η εταιρεία αποτελεί market leader.
Όπως υπογράμμισε στόχος δεν είναι η αύξηση του συνολικού μεριδίου αγοράς με κάθε κόστος, αλλά η ενίσχυση του μεριδίου σε συγκεκριμένα market segments, που όπως είπε «έχουν νόημα». Επίσης τόνισε πως βασική επιδίωξη της εταιρείας είναι ο δείκτης cross selling να αγγίξει τα 3 συμβόλαια ανά πελάτη.
Υπηρετώντας τους παραπάνω στόχους, η Εθνική Ασφαλιστική πρόκειται να λανσάρει 9 νέα προϊόντα μέσα στο 2024. Κάποια θα αποτελούν την εξέλιξη υφιστάμενων προϊόντων ενώ κάποια άλλα θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά από την εταιρεία. «Η εταιρεία δεν έχει τρέξει ποτέ ξανά τόσο γρήγορα στην ιστορία της» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Gauci, τονίζοντας πως η Εθνική Ασφαλιστική μέχρι σήμερα παρουσίαζε τρία νέα προϊόντα τον χρόνο.
Όπως ανέφερε ο κ. Gauci, οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκατ., αφού προστέθηκαν 133.420 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.
Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα 508 εκατ. ευρώ. Εξίσου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα 65 εκατ. ευρώ. Βέβαια, από την άλλη, η εικόνα στο παλαιό χαρτοφυλάκιο, το λεγόμενο legacy χαρτοφυλάκιο, είναι αρκετά διαφορετική.
Ακολούθως ο κ. Gauci επισήμανε πως η Εθνική Ασφαλιστική εξετάζει όλες τις επιλογές που έχει στην διάθεση όσον αφορά τα κτίρια γραφείων της και ειδικά τα κεντρικά της Λεωφόρου Συγγρού. Στόχος είναι να προκύψει ένα νέο εργασιακό περιβάλλον, που θα αντικατοπτρίζει την πρωτοποριακή και καινοτόμο παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Τέλος η Marketing Director της Εθνικής Ασφαλιστικής κα Χρυσούλα Αθανασοπούλου, παρουσίασε το νέο λογότυπο της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ αναφέρθηκε και στο νέο site της εταιρείας το οποίο επενασχεδιάστηκε ώστε να μπορεί να είναι πιο εύχρηστο για τους χρήστες και τους ασφαλισμένους.