Διπλάσιες θα είναι οι δαπάνες από επαγγελματικά ταξίδια στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού έως το 2025. Αυτό αναφέρει σε πρόσφατη πρόβλεψή της η Amadeus. Ειδικότερα η εταιρεία ανακοίνωσε πέντε τεχνολογικές τάσεις κλειδιά που θα ασκήσουν μεγάλη επιρροή στα επαγγελματικά ταξίδια.

Η εξατομίκευση στα επαγγελματικά ταξίδια

Όπως τα ατομικά ταξίδια, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν εξατομικευμένες διαδρομές ως μέρος του συνολικού πακέτου τους. Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία πρέπει να παρέχουν στους ταξιδιώτες πρόσβαση στις πληροφορίες και τα εργαλεία που τους βοηθούν να απολαμβάνουν χωρίς άγχος αποτελεσματικά ταξίδια, σε όλες τις φάσεις του ταξιδιού. Τα πρακτορεία επαγγελματικών ταξιδιών θα μπορούν να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στο προφίλ των ταξιδιωτών και να επιτρέπουν στις εταιρείες να ελέγχουν τι βλέπει ο ταξιδιώτης. Αυτό θα δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη εμπειρία από την κράτηση, μέχρι το ταξίδι. Ως εκ τούτου το κόστος θα είναι πλήρως διαχειρίσιμο από την επιχείρηση.

Διαφάνεια

Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα αρχίσει να υιοθετεί την αρχή του «blockchain. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των επιχειρήσεων θα έχουν πλήρη γνώση των εταιρικών ταξιδιωτών. Έτσι αυτά τα δεδομένα θα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας προσαρμοσμένης εμπειρίας. Σημαίνει επίσης ότι οι εταιρείες θα έχουν αρχείο κάθε ταξιδιού και θα μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για μελλοντικές αναφορές, προβλέψεις και αναγνώριση των τάσεων της αγοράς.

Οι millennials λάτρεις των bleisure ταξιδιών

Η Expedia Group Media Solutions προβλέπει ότι το 60% των επαγγελματικών ταξιδιών μεταμορφώνεται σε ταξίδια “bleisure”. Οι millennials είναι λάτρεις αυτού του είδους ταξιδιών και αναμένεται να πραγματοποιήσουν πολλές ένα δαπάνες στο συγκεκριμένο είδος. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικά, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία των επιχειρήσεων πρέπει να συνεργαστούν με εταιρείες για τη δημιουργία ταξιδιών επαγγελματικών ταξιδιών που προσελκύουν ένα ευρύ φάσμα προσδοκιών ταξιδιώτη, π.χ. την ευελιξία στις ημερομηνίες και τις προτιμήσεις ταξιδιού.

Έμφαση στις κινητές εφαρμογές

Η κινητή τεχνολογία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα επαγγελματικά ταξίδια. Οι ταξιδιώτες θέλουν μέσω των κινητών τους να πραγματοποιούν όλες τους τις δουλειές. Αυτό απαιτεί η πλατφόρμα των πρακτορείων ταξιδίων να είναι πλήρως προσαρμοσμένη για χρήση από κινητά τηλέφωνα. Το κινητό καθιστά ευκολότερη την εξατομίκευση μέσω των εφαρμογών, τη συλλογή και τη χρήση δεδομένων και την αποστολή στοχευμένων πληροφοριών.

Συγκέντρωση πληροφοριών στον ταξιδιωτικό κλάδο

Καθώς το ταξιδιωτικό περιεχόμενο γίνεται όλο και πιο συγκεντρωτικό, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία επιχειρήσεων θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό πιο αποτελεσματικά. Έτσι θα μπορούν αν επεξεργαστούν πληροφορίες που σχετίζονται με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ελέγχουν τι θέλουν οι ταξιδιώτες.