Μετά από μια άλλη δύσκολη χρονιά κατά την οποία οι συναλλαγές καθ’ όλη τη διάρκεια των ταξιδιών δεν έχουν ακόμη ανακάμψει στα προ της πανδημίας επίπεδα, παρά το πολυάσχολο καλοκαίρι, η βρετανική αγορά ταξιδίων φαίνεται τώρα να επιβραδύνεται για άλλη μια φορά ενόψει της περιόδου αιχμής του Ιανουαρίου.

“Η αγορά φαίνεται πραγματικά επίπεδη αυτή τη στιγμή”, δήλωσε ένας από τους συμμετέχοντες στην τελευταία έρευνα Travel Agent Tracker της TTG.

Ποιες τάσεις όμως αναμένεται να επικρατήσουν φέτος στις ταξιδιωτικές συναλλαγές

  1. Προορισμοί bucket list

Οι κρατήσεις πολυτέλειας και premium αντέχουν την επιβράδυνση. Τα ταξίδια bucket list συνεχίζονται όπως πριν. Οι μέσες τιμές πώλησης αυτόν τον μήνα ήταν υψηλότερες, καθώς είχα περισσότερες κρατήσεις ταξιδιού μιας ζωής όπου οι άνθρωποι έχουν αποταμιεύσει και θέλουν να πάνε ό,τι κι αν συμβεί.

  1. Θέματα τιμής

Οι τιμές ανεβαίνουν και οι πελάτες που κάνουν κράτηση συνήθως ξοδεύουν περισσότερα, αν και ψάχνουν πολύ για την καλύτερη δυνατή αξία. Τον Οκτώβριο, σχεδόν ένας στους πέντε αντιπροσώπους (18%) είπε ότι η μέση τιμή πώλησης ανά άτομο ήταν έως και 1.000 £. Αυτό μειώθηκε για τέταρτο συνεχόμενο μήνα στο 14% τον Νοέμβριο (Οκτώβριο – 18%, Σεπτέμβριο – 25% και Αύγουστο – 30%). Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι πληρώνουν υψηλότερη τιμή ανά άτομο αυτή τη στιγμή. Ο αριθμός των αντιπροσώπων που είπαν ότι η μέση τιμή πώλησης ταξιδίων το Νοέμβριο ήταν μεταξύ 1.001 £ και 2.000 £ ήταν 55%, από 48% τον Οκτώβριο και τον Σεπτέμβριο και 43% τον Αύγουστο.

  1. Λιγότερες εκπτώσεις

Οι πράκτορες κάνουν όλο και λιγότερες εκπτώσεις, πιθανώς λόγω περιορισμών στη χωρητικότητα και τη διαθεσιμότητα. Μόλις το 7% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε περισσότερες εκπτώσεις τον Νοέμβριο από ό,τι τον Οκτώβριο. Αυτό μειώνεται κατά 11% όταν συγκρίνετε με την ίδια μέτρηση από τον Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο. Ταυτόχρονα, το 43% δήλωσε ότι έκανε λιγότερες εκπτώσεις τον Νοέμβριο από ό,τι τον Οκτώβριο, αυξημένο κατά 10% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες (82%) δήλωσαν ότι είτε δεν έκαναν καμία έκπτωση τον Νοέμβριο (34%) είτε έκαναν εκπτώσεις μεταξύ 1-5% (48%).

  1. Δύσκολη η εξεύρεση ταξιδιωτικών προμηθευτών

Οι πράκτορες συνεχίζουν να δυσκολεύονται να αποκτήσουν έγκαιρα προμηθευτές, με σχεδόν τους μισούς (46%) από τους ερωτηθέντες να αναφέρουν ότι αυτό αποτελεί ένα από τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις τους αυτή τη στιγμή.

  1. Αισιοδοξία

To 43% των ερωτηθέντων Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων είπε ότι ο Νοέμβριος ήταν καλύτερος μήνας από τον Οκτώβριο, από το 41% ​​που είπε ότι ο Οκτώβριος ήταν καλύτερος από τον Νοέμβριο. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (52%) δήλωσαν ότι αισθάνονται είτε πολύ (16%, αύξηση 8% από μήνα σε μήνα) είτε αρκετά (36%, αύξηση 6% από μήνα σε μήνα) αισιόδοξοι για τους επόμενους μήνες , ενώ το 39% είπε ότι αισθάνεται 50:50. Λιγότερο από το 10% δήλωσαν ότι είτε δεν αισθάνονται πολύ αισιόδοξοι (7%) είτε καθόλου αισιόδοξοι (2%) για τους επόμενους μήνες. “Στο