Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Google είναι αισιόδοξη πως ο κλάδος του τουρισμού θα αναδυθεί από την κρίση της πανδημίας πιο ισχυρός και πιο βιώσιμος.
Αυτό υπογραμμίζει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση της με αφορμή την επέτειο της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού στις 27 Σεπτεμβρίου.
“Ο τουρισμός, αναφέρει σε ανακοίνωση της που στη χώρα μας ειδικά θεωρείται η βαριά βιομηχανία της, αφορά στις περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες.
Υποστηρίζει από επαγγελματικές ευκαιρίες έως ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα στις οικογένειες που ζουν χωριστά.
Γι’ αυτό και η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι μια ευκαιρία να τιμήσουμε και να εκτιμήσουμε το πώς τα ταξίδια μας βοηθούν να ανανεωθούμε. Αλλά και να αναπτύξουμε σημαντικές επαφές με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο”.
Ποιο είναι το βασικό κίνητρο για ταξίδια
Ειδικά φέτος, μετά από μια μακρά περίοδο κοινωνικής απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει ακριβώς γι’ αυτή την ανθρώπινη επαφή και την επανένωση με τους αγαπημένους του.
Σύμφωνα με έρευνα της Google και της Kantar, οι επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς αποτελούν φέτος βασικό κίνητρο για τα ταξίδια.
Αντίστοιχο κίνητρο είναι η επιθυμία της «απόδρασης» από τις οθόνες και την καθημερινότητα της ζωής μέσα στο σπίτι.
Η Ακρόπολη ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις ευρωπαϊκών προορισμών
Χαρακτηριστικά, από το ξεκίνημα της χρονιάς έχει αυξηθεί το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον, με κορυφαίες αναζητήσεις ευρωπαϊκών προορισμών:
- Τον Πύργο του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.
- Την περίφημη εκκλησία Sagrada Família στην Ισπανία.
- Το Κολοσσαίο στην Ιταλία.
- Την Ακρόπολη των Αθηνών με το ομώνυμο Μουσείο της.
Κι ενώ, όπως διαπιστώσαμε όλοι, η πανδημία προκάλεσε τεράστιο πλήγμα στον τουρισμό, διαφαίνονται αισιόδοξα σημάδια ότι ο κλάδος ανακάμπτει αργά, αλλά σταθερά.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ForwardKeys, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2021, οι πτήσεις σε ευρωπαϊκούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 13,3% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στο 39,9% των προ πανδημίας επιπέδων.
Αυτά είναι καλά νέα για τον τουριστικό κλάδο, ο οποίος την προηγούμενη χρονιά χρειάστηκε να προσαρμοστεί σε διαρκώς μεταβαλλόμενες υγειονομικές οδηγίες. Καθώς και απανωτά κλεισίματα συνόρων.
Για πολλές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, η τεχνολογία και οι εξειδικευμένες πληροφορίες απέκτησαν ζωτική σημασία, προκειμένου να κατανοήσουν τις μεταβολές στην ταξιδιωτική ζήτηση και να συνδεθούν με πιθανούς επισκέπτες της χώρας τους online.
Παράλληλα, σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, το Grow with Google συνέχισε να παρέχει εκπαιδεύσεις σε ψηφιακές δεξιότητες για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις. Με στόχο να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν online εργαλεία, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αναπτυχθούν.
Νωρίτερα φέτος παρουσιάσαμε δωρεάν συνδέσμους για κρατήσεις σε ξενοδοχεία, οι οποίοι οδήγησαν σε αυξανόμενο ενδιαφέρον τόσο για μικρές, όσο και για μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις.
Για παράδειγμα, ξενοδοχεία που συνεργάζονται με την ελληνική πλατφόρμα κρατήσεων WebHotelier, είχαν φέτος το καλοκαίρι περισσότερα από 4,7 εκ. δολάρια πρόσθετα έσοδα χάρη σ’ αυτούς τους δωρεάν συνδέσμους.
Το Travel Insights with Google είναι μια μηδενικού κόστους ιστοσελίδα για τουριστικούς προορισμούς, το Destination Insights παρέχει τοπικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις μεταβολές στην τουριστική ζήτηση ενώ τοHotel Insights δείχνει πού είναι πιο αυξημένο το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία ανά περιοχή.
Επιπλέον, επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδεύουν με πιο βιώσιμο τρόπο και αναζητούν πιο οικολογικές υπηρεσίες, ανακοινώσαμε πρόσφατα ότι διευκολύνουμε τον εντοπισμό τέτοιων επιλογών για τους ταξιδιώτες, ώστε να είναι κατά το δυνατόν καλυμμένες όλες οι ανάγκες, οι απαιτήσεις και οι επιθυμίες τους.
Νέα σειρά από εργαλεία και πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις
Tέλος, αυτή την εβδομάδα η Google λάνσαρε μια νέα σειρά από εργαλεία και πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να συνδεθούν με το κόσμο διαδικτυακώς:
Νέοι τρόποι για τους χρήστες του Search να ανακαλύψουν ξεναγήσεις, δραστηριότητες και προορισμούς
Από αυτή την εβδομάδα, όταν κάποιος ψάχνει στο Google συγκεκριμένους προορισμούς όπως την Ακρόπολη, μια νέα υπηρεσία εισιτηρίων θα είναι διαθέσιμη που θα εμφανίζει σχετικούς συνδέσμους για είσοδο στο χώρο, και άλλες σχετικές πληροφορίες και επιλογές.
Συνεργάτες του τουριστικού χώρου θα μπορούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες εισιτηρίων τους, με μηδενικό κόστος – κατά παρόμοιο τρόπο με την παροχή δωρεάν συνδέσμων για κρατήσεις σε ξενοδοχεία που λανσάραμε νωρίτερα φέτος.
Η νέα αυτή παροχή θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στα Αγγλικά.
Επισήμανση της βιωσιμότητας του ξενοδοχείου στο google.com/travel
Τα στοιχεία μας από το Search δείχνουν πως ο κόσμος όλο και περισσότερο αναζητά βιώσιμες επιλογές ταξιδιού.
Για παράδειγμα, αναζητήσεις όπως “eco hotel” ανεβαίνουν σταθερά από το 2004 (με μια εξαίρεση την περίοδο της έναρξης της πανδημίας).
Με στόχο να κάνουμε τις βιώσιμες επιλογές ευκολότερες, πλέον όταν κάποιος ψάχνει για ξενοδοχείο στο google.com/travel, το πλαίσιο “About” θα δείχνει μια λίστα από eco-friendly παροχές και δραστηριότητες του ξενοδοχείου μέσα από ένα eco-certified έμβλημα δίπλα στο όνομα τους.