Την μελέτη για την επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την ανάκαμψη της τουριστικής ανάπτυξης της Λέσβου μετά την προσφυγική κρίση, θα παρουσιάσει στο νησί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου η ομάδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (MBA) του ACT- American College of Thessaloniki η οποία την υλοποίησε για λογαριασμό του Φορέα Τουρισμού Μολύβου.

Η πρώτη παρουσίαση της μελέτης έγινε τον προηγούμενο μήνα στο ξενοδοχείο Makedonia Palace της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της ημερίδας «The Tourism of Tomorrow» που διοργάνωσε το ACT (American College of Thessaloniki), μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια όπου αποκωδικοποιήθηκαν από διακεκριμένους ομιλητές και καταξιωμένους επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς τα χαρακτηριστικά που θα έχει ο τουρισμός στο μέλλον.

H εκδήλωση η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο Μολύβου στις 18:30 θα ξεκινήσει με την κοπή της βασιλόπιτας και μία σύντομη αναφορά των δράσεων και των στόχων του δικτύου Lesvos THEOTHERAEGEAN και θα ολοκληρωθεί με βραβεύσεις ατόμων και φορέων που έχουν συμβάλλει στην στήριξη και την προώθηση του τουριστικού προορισμού της Λέσβου.