Το Marketing Plan για την τουριστική προβολή της Σύρου από την εταιρεία Gnomi– Draft με τη συμμετοχή του Διευθυντή, Γιώργου Βακόνδιου, και εξειδικευμένων στελεχών της παρουσιάστηκε την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου .

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις αγορές – στόχους, που ενδιαφέρουν τη Σύρο, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, στην υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων και καινοτόμων τεχνολογιών, online και internet marketing, καθώς και σε λοιπές προωθητικές δράσεις.

Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, Δημοτικοί Σύμβουλοι και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, παρουσιάστηκαν οι άξονες, οι στόχοι, οι δράσεις και ο προϋπολογισμός τους, για την προβολή της Σύρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.