milos-philoxeniaΜε ουσία και… αποχρώσεις αυθεντικότητας πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του προορισμού “Μήλος” σε ειδική εκδήλωση του Δήμου Μήλου που διοργανώθηκε το περασμένο Σάββατο 24/11 στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της έκθεσης “Philoxenia 2012”. Δίνοντας έμφαση στη φωτογραφία, παρουσιάστηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος του νησιού από τον Δήμαρχο Μήλου κ. Γεράσιμο Δαμουλάκη.

Με σημείο αναφοράς τις ιδιαίτερες πρώτες ύλες που διαθέτει ο προορισμός για την προσέλκυση επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα, ανακοινώθηκε το σλόγκαν του προορισμού “Milos- Phenomenon” που θα συνοδεύει κάθε δράσης προβολής και ταυτόχρονα δόθηκαν αντιπροσωπευτικά παραδείγματα δημοσιότητας σε διεθνή Μέσα που προκάλεσε ο Δήμος με συντονισμένες ενέργειες. Στην προσπάθεια να συνδυαστεί η φαντασία και η δημιουργικότητα με την εμπειρία και την τεχνογνωσία η δημιουργική αποτύπωση του σλόγκαν ανατέθηκε στο έγκριτο ΙΕΚ ΑΚΜΗ Θεσσαλονίκης με διαγωνιστική διαδικασία μεταξύ 16 σπουδαστών που παρουσίασαν 37,συνολικά, εναλλακτικές προτάσεις υπό τις κατευθύνσεις της εξειδικευμένης εταιρίας συμβούλων του Δήμου, με έπαθλο τη φιλοξενία των τριών πρώτων το καλοκαίρι στο νησί.

Επιπλέον, σαν σύγχρονη “γέφυρα “του προορισμού με την τεχνολογία και τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, παρουσιάστηκε το νέο πρωτοποριακό application για τα iphones που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη όλων των τουριστικών επιχειρήσεων και κάθε πόλου έλξης στο νησί. Σε μία κατάμεστη αίθουσα, την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, καθώς και πλήθος κόσμου και επαγγελματιών του τουρισμού. Την εκδήλωση πλαισίωσε ο σύλλογος γυναικών Μήλου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους, εκλεκτές γεύσεις και εδέσματα από την παραδοσιακή κουζίνα της Μήλου.