Συνεχίζονται οι εργασίες οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης και διαγραμμίσεων στις κεντρικές λεωφόρους της Αττικής οι οποίες ξεκίνησαν με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη.
Οι εργασίες εκτελούνται στο πλαίσιο του έργου της Περιφέρειας Αττικής, συνολικού προϋπολογισμού 5 εκ. ευρώ, το οποίο δημοπρατήθηκε από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας και χρηματοδοτήθηκε μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, Περιφέρειας Αττικής.
Αντικείμενο του είναι η συντήρηση και βελτίωση της διαγράμμισης και της σήμανσης στο οδικό δίκτυο ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής. Όλες οι σχετικές εργασίες θα εκτελεσθούν κατά τις βραδινές ώρες.
Στα πλαίσια του έργου έχουν γίνει ήδη εργασίες αναδιαγράμμισης και στους δύο κλάδους κυκλοφορίας [κατά μήκος, διαβάσεις πεζών, STOP LINE, τόξα κ.λ.π.] στα ακόλουθα τμήματα Λεωφόρων των Αθηνών:
Α) Στην Λ. Λαυρίου από το Λαύριο έως τον Σταυρό στη Λ. Μεσογείων (έχει ολοκληρωθεί – ποσοστό 100%)
Β) Στην Λ. Κηφισίας από το ύψος του άλσους Κηφισιάς έως την οδό Κατεχάκη (εκκρεμούν διαβάσεις – ζέμπρες – συνδετήριες).
Γ) Στους δρόμους γύρω από την Πλατεία Συντάγματος
Οι εργασίες θα συνεχιστούν στην Λ. Κηφισίας από το ύψος της οδού Πανόρμου έως την οδό Αλεξάνδρας, στην οδό Βασ. Σοφίας από την οδό Αλεξάνδρας μέχρι το Χίλτον μόνο στην κάθοδο και στην οδό Βασ. Σοφίας από το Χίλτον μέχρι την Βουλή των Ελλήνων και στους δύο κλάδους κυκλοφορίας.
Στόχος είναι η βελτίωση των συνθηκών οδικής ασφάλειας για την αποφυγή πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων ή και δυστυχημάτων σε διερχόμενα οχήματα και πεζούς.
Με αφορμή εκτελούμενες εργασίες ο κ. Πατούλης επισήμανε τα εξής:
“Για την Περιφέρεια Αττικής η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και η προστασία της ζωής των πολιτών, αποτελούν ζητήματα ύψιστης προτεραιότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο ξεκινήσαμε τις απαραίτητες εργασίες διαγραμμίσεων και τοποθέτησης πινακίδων από βασικές οδικές αρτηρίες και θα συνεχίσουμε με γρήγορους ρυθμούς σε όλους τους δρόμους του λεκανοπεδίου, που είναι στην αρμοδιότητά μας. Ζητούμενο μας είναι ένα ασφαλές και λειτουργικό οδικό δίκτυο, που δεν θα κρύβει κινδύνους για τους πεζούς και τους οδηγούς”.