Ξεκρέμαστοι έχουν βρεθεί πελάτες της Monarch με πακέτα διακοπών.

Ξενοδοχεία σε Κύπρο, Τουρκία και Τενερίφη, σύμφωνα με καταγγελίες σε διεθνή Μέσα, απαιτούν πληρωμές σε μετρητά παρόλο που οι πελάτες έχουν εξοφλήσει τα πακέτα διακοπών στην εταιρεία και τα οποία προστατεύονται από την άδεια χρήσης των ταξιδιωτικών πρακτορείων Air Travel Organizers Licensing (ATOL).

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) του Ηνωμένου Βασιλείου, θα πληρώσει τους ξενοδόχους τους οποίους και ενημερώνει:

“Παρακαλείσθε να μην ζητήσετε από τους πελάτες σας να πληρώσουν ξανά ή να εγκαταλείψουν το κατάλυμα, καθώς η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου θα κανονίσει την πληρωμή αυτή το συντομότερο δυνατό”.

Στους πελάτες η CAA -σε άλλη ενημέρωση- εγγυάται ότι τα δωμάτια θα πληρωθούν:

“Εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να επικοινωνήσουμε με όλους τους παροχείς καταλυμάτων, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα παραμείνετε στη διαμονή σας, για τη διάρκεια των διακοπών σας, χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς”.

Συμβουλεύει επίσης τους ταξιδιώτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη στέγαση να καλέσουν την γραμμή βοήθειας: 0044 1753 330 330.

Εάν οι ξενοδόχοι επιμένουν στην πληρωμή, τότε συνιστά στους παραθεριστές:

“Πληρώστε αυτό το ποσό και στη συνέχεια, ζητήστε από εμάς όταν επιστρέψετε.  Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει απόδειξη από το ξενοδοχείο ή το διαμέρισμα, δείχνοντας πλήρη κατανομή των τελών.”

Χθες Δευτέρα, 61 πτήσεις έφεραν σχεδόν 12.000 παραθεριστές πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο.