Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Radisson Hotel Group σχεδιάζει να εισαγάγει την επωνυμία του Prizeotel lifestyle σε περισσότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένου και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το ξενοδοχείο Prizeotel, το οποίο περιγράφεται από τη Radisson ως «επώνυμο μεσαίας κλίμακας lifestyle» , εξαγοράστηκε από την εταιρεία το 2019.

Εκείνη την εποχή το Prizeotel είχε τέσσερα ακίνητα στη Γερμανία και έκτοτε άνοιξε ένα ακίνητο στο Βέλγιο.
Στα άμεσα σχέδια της, είναι να προσθέσει άλλα τέσσερα ακίνητα στη Γερμανία και ένα ξενοδοχείο στην Αυστρία φέτος.

Η Radisson είπε ότι επιδιώκει να επεκτείνει τη μάρκα Prizeotel σε «επιλεγμένες» χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και στο Ηνωμένο Βασίλειο, με 45 νέες υπογραφές τα επόμενα πέντε χρόνια.

«Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε το επιτυχημένο ταξίδι μας στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), το οποίο τώρα περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη του Prizeotel σε βασικές ευρωπαϊκές πόλεις», δήλωσε ο Elie Younes, παγκόσμιος επικεφαλής ανάπτυξης της Radisson.

Η Radisson ως όμιλος, που κατέχει εννέα ξενοδοχειακές μάρκες, σχεδιάζει να ανοίξει 15.000 δωμάτια και να υπογράψει 330 ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια του 2022 στις περιοχές EMEA και Ασία-Ειρηνικό (APAC).

Ο Federico Gonzalez, Διευθύνων Σύμβουλος του Radisson Hotel Group, πρόσθεσε «ο Όμιλος ξεκίνησε ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα της χρονιάς με σημαντική πρόοδο στο φιλόδοξο σχέδιο μετασχηματισμού και ανάπτυξής μας.

Χάρη στο πενταετές στρατηγικό μας σχέδιο, θέσαμε γρήγορα σε εφαρμογή όλα τα απαραίτητα εργαλεία για γρήγορη ανάκαμψη που είχε ως αποτέλεσμα αυξημένες κρατήσεις από την αρχή του έτους».